Gå til innhold

_ford:Toyota Corolla Ombygging.Div Prosjekter;)

Ranger emnet


_Ford

Anbefalte innlegg

Fint og høre at noen har trua på prosjektet;)

Bilder kommer så fort jeg får gjort no mere,over helga kan jeg tru.

Gleder meg til og se slutt resultatet så følg med så får dere og så se hehe ;)

 

Synes dette er kult jeg. Kanskje mest fordi jeg har hatt sånn bil selv før...:)

Men også fordi dette er biler med masse potensiale. Liten, lett og med en ganske sprek motor. Deilig lyd i de motorene med konisk filter ikke sant...?;)

Så faktisk deg og bilen på kiwi her om dagen. Dette blir bra, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått grunna og lakka litt i helga;) Har grunna fronten på den og lakka motor rommet også fått lakka noen smådetaljer som sitter i motor rommet,ble til slutt svarte var inne på tanken til og lakke dem i samme farge som bilen,men ble fint med svart

Kommer mere bilder i morra skal få ferdig motor rommet da.

 

DSCF0002-1.jpg

DSCF0001-1.jpg

DSCF0004-1.jpg

DSCF0008-1.jpg

DSCF0015-1.jpg

Ble penere med blanke svart deksler gitt;)

DSCF0010.jpg

Skulle fått på den et gren rør og nå kommer sikkert med tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er kult jeg. Kanskje mest fordi jeg har hatt sånn bil selv før...:)

Men også fordi dette er biler med masse potensiale. Liten, lett og med en ganske sprek motor. Deilig lyd i de motorene med konisk filter ikke sant...?;)

Så faktisk deg og bilen på kiwi her om dagen. Dette blir bra, stå på![/QUOT

Tøff lyd ja det er sant;)

 

Kiwi i elverum du så meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sparklet og slipte jeg ferdig taket,tok også og sprøyte sparklet det for at det skal blir helt bra.

DSCF0006-4.jpg

DSCF0001-2.jpg

 

I dag har jeg slipt sprøytesparklen så nå er taket klart til grunning.

Har og så fått slipt og sparklet no bulker på panseret,tok også og fuget fast avstivinga på det for det var løsnet.

 

Sliping av panser.

DSCF0007-2.jpg

 

Her er avstivinga fuget fast.

DSCF0008-2.jpg

 

Har såvidt begynt med senkinga av bak fangern skal bli ca 6cm lavere,har og så slipt litt på front fangeren.

 

Bak fanger

DSCF0010-1.jpg

 

Her er det bilde av hvordan bilen er for øyeblikket,kunne vært finere,men det blir den med tiden får jeg håpe.

DSCF0011-1.jpg

 

Kommer mere bilder i morgen skal prøve og få ferdig bak fangern skal også lakke panseret innvendig, så følg med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, syntes dette ser bra ut! Det er ikke hver dag man ser en sånn bil som ser bra ut.. Bra du ikke bruker ALT for mye plastikk. Fangerene syntes jeg blir fine, Bare puss ned alle riper, syntes jeg så noen få riper i venstre hjørne på det første bilde i post(?) #24

 

Stå på.

 

Får håpe det blir bra er det jeg håper på,er slutt resultatet som teller så får se til slutt;)

Synes det blir penest uten alt for mye plast finere og artigere og lage noe selv,der man kan få det sånn man vil;)

Er nok riper i fangerne ja skal slipe og sparkle på dem så skal jeg sprøytesparkle dem til slutt for og få dem perferkt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det blitt gjort litt i gjenn,fikk grunna hele bilen for no dager siden,drev også litt med fangerne og vinge(tilpassing).

Har i dag fått slipt hele bilen, mått også sparkle no små bulker som jeg ikke hadde sett før,så gjorde det så grunna jeg det i gjenn så nå nermer det seg lakkering;)

 

Bilen ferdig grunnet og slipt.

DSCF0009-3.jpg

 

Her har jeg prøve montert fangern og vingen:)

DSCF0005-4.jpg

 

Her ser man at bakfangern må tilpasses med breddinga, passere ikke helt ut til hjulbue kanten så må gjøre no med det

DSCF0006-5.jpg

DSCF0007-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår