Gå til innhold

_ford:Toyota Corolla Ombygging.Div Prosjekter;)

Ranger emnet


_Ford

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er mulig det blir gjort noe får se,skal allefall bygge om midtkonsolen så cd spiller og instrumenter får plass:)

Hva er det du bygger av glassfiber?

 

jepp.. glæs fayber.. men akkurat nå ble jeg tom for polyester dukenukem , så må på biltema i morgen å få mer :thumb

d bli itj nå fæst utn skinnvæst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått ferdig front fangern så den er klar til lakkering, er snart ferdig med bak fangern så da kan den grunnes også skal prøve og få gjort det neste helg eller iløpet av uka.

 

Ferdig grunna frontfanger:)

DSCF0008-4.jpg

DSCF0007-5.jpg

 

Har og så fått gjort litt mere med hattehylla men har ikke dette som første prioritering så tar sin tid,men begynner og ligne noe nå;)

DSCF0010-3.jpg

DSCF0012-2.jpg

 

Der hvor plata står så kommer bassern;)

DSCF0011-2.jpg

 

Kommer til og bli gjort litt i uka,er mest i helgene jeg får tid til noe, så følg med vidre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå funnet ut at jeg skal skaffe meg klare blinklys på siden og forran vist dette finnes,har også lyst på noe nye baklykter,men det er ikke så lett og få tak har jeg set.

Noen som veit om noe av dette helst i norge??

Skal også prøve i løpet av vintern og gjøre noe med eksosen og evt bygge kjøpe grenrør,får se etter hvert men håper på og få til noe.

Noen som veit om gren rør til GT twincam motor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått gjort litt at har laget bass kasse,har også fått begynt på nye dør sider forran i bilen så det blir plass til 6,5" høytalere,glemte kameraet i dag så ble ikke no bilder.

Har noen bilder fra det jeg drev med her om dagen da.

Ny basser har jeg kjøpt meg;)

dyna.jpg

 

Prøve montert stereoen;)

DSCF0015-4.jpg

DSCF0014-4.jpg

Sånn ser bilen ut fåreløpig, får ikke gjort så mye man håper på når man går på skole gitt.

DSCF0016-2.jpgMen følg med skal prøve og få gjort litt med dør sider og sånn på søndagen så alt blir ferdig en gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått ferdig hatte hylla;) ble ikke så pent trekket får ta det oppat tenker jeg.

 

Ferdig hattehylle:

DSCF0003-3.jpg

DSCF0002-4.jpg

 

Har og så gjort litt med dør sidene.dem skal til slutt trekkes opp og syes inn toyota logo på sidene tenker jeg;)

DSCF0001-4.jpg

 

Også noen mindre artige bilder av bilen,var desverre så uheldig og få en bom over bilen og dette resulterte i noen skader:(

DSCF0006-7.jpg

DSCF0007-6.jpg

DSCF0005-5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår