Gå til innhold

bestille ps3 på komplett.no? vits å gjøre det?

Ranger emnet


Figgi

Anbefalte innlegg

hei.

 

jeg sitter i nåværende stund og tenker "skal jeg forhåndsbestille PS3 for 5608,- (det er for spiller + frakt til Mo). fra http://www.komlpett.no

er det egentlig noen vits i det? skal man heller bare drite i det og vente til den kommer ut for salg?

 

vil vite hva dere sier? for min del spiller det ingen rolle...

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg skal ha PS3.. Men ja jeg kommer ikke til og kaste meg over første partiet.. pga, miltæret frem til mars, så rett og jobbe på anlegg 4 av 7 dager i uka, så hadde jeg tenkt og få til noe stereo i bilen. Det blirt det dårlig med om PS3 kommer i hus :D og sist men ikke minst det er VÅR i mars.. hehe Og jeg er 99% sikker på at prisen vil gå ned etter en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig venter jeg også angående PS3.

Men jeg venter av andre årsaker enn pris, det er at jeg ikke har bestemt meg, jeg sikter mest til GT5 og sånn som det ser ut nå, så ser det skummelt ut...

Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er:

1x Stor skiftnøkkel

1x Slegge

1x Skjærbrenner

1x Kasse med dynamitt

1x Hjullaster

 

Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om å kjøpe PS3 fra første stund jeg hørte om den. Men begynner å bli skremmende mange bra spill til 360 nå. Hvis 360 faller nok i pris etter hjul kjøper jeg nok en sånn. Jeg gidder f**n ikke vente helt til mars med next gen. konsoll! Uansett...nærmere 6000 for en konsoll er MYE. Får en grei PC eller en bil for de penga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og si det sånn: Sony må gå konkurs og rett i dass skal jeg i det hele tatt tenke på og kjøpe xbox360 eller wii.. Wii står da øverst på lista..

 

 

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves...

 

Anngående det med spill.. 360 begynner og få mange bra spill. hvorfor det? fordi utrviklerene bgynner og lærte og bruke kreftene i maskina.. Leste et intervju med en hos EA games her om dagen og han så at de brukte ca 20% av PS3 krefter på nfs carbon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig venter jeg også angående PS3.

Men jeg venter av andre årsaker enn pris, det er at jeg ikke har bestemt meg, jeg sikter mest til GT5 og sånn som det ser ut nå, så ser det skummelt ut...

 

Skummelt ut? Hvorfor?

 

 

brunerune: I Halden/østfold ligger gjennomsnittet på 23 000kr for førerkort.

Slå den du! Dyreste stedet og ta lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår