Bam Margera Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Godt å høre at ting tar tid hos andre også.. Det har vært en treig periode over lengre tid nå hva angår bil her. Det gjorde ikke saken bedre at jeg reiv av eksosen på fører sida da jeg tok ut bilen til 1 mai. Rygga opp fra låven der bilen var lagra og hekta heddersen i en stein. Dro eksosen 15-20 cm fremover.. Må ut med motoren for å få reparert det. :iconsm Skal få ordnet det. Har lyst til å kjøre :cab i sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Kort filmstubb fra Meca.1 eliminering hvor det ble 4.189 og 280 km/t Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Har det skjedd noe med bilen som jeg ikke har fått med meg? Pleier jo å ligge høyt på kvallistene dere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Det ble nok noe tenninggs/elektrisk tull etter at vi kjørte av bakre mellomakselkryss i Piteå. Det fant vi vel ikke ut før først på G.moen, men hvor feilen ligger vet vi ikke enda. Blir det ikke noen løsning blir det ikke no Sundsvall Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Blir det ikke noen løsning blir det ikke no Sundsvall NEJ.... hoppas ni hittar lösningen på ert problem!! så vi får se corvetten i Sundsvall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 jaja da var sessongen 2009 over for Kvalvik Motorsport Vi deltok ikke på siste steven i Sundsvall grunnet et tenningsproblem vi ikke har kommet til bunns i. Ellers kan vi vel oppsummere med at vi må si oss fornøyd med den kunnskapen vi har tillegnet oss. Basisoppsettet ser ut til å lever 6,40 runder og det er enda mye og gå på. 6,44 @ 356 km/t som best ellers har vi måttet overhale motor to ganger Lenco'n har vi måttet opp med en 5-6 ganger vi har kjørt i stykker mellomaksel yoke og skadet noen chassis rør Har et karosseri å reparere. (mye jobb ja) samt et uoppklart tenningsproblem, men alt i alt fornøyd Shot with N95 8GB at 2009-08-17 Shot at 2009-08-17 Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Det er jo en veldig bra "begynnersesong" dette? "Nu kann det bara bli bettre!!" som Appelgren pleier å skrike ut når noen gjør det bra på "Strippen" :-) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Svak For Escort MK1 ja Shot with N95 8GB at 2009-09-05 Så tror vi at vi har funnet feilen på Corvetten. viser seg at det har vært overslag fra undersiden av rotoren. Brent på undersiden Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Har begyndt å jobbe litt på 67hgv prosjektet. Var sandblåst og grunnet når jeg kjøpte den så det gjør jobben litt mere behagelig for den som skal jobbe. Ikke voldsomt angrepet av rust men noe blir byttet nå og noe seinere i prosjektet. Venstre fothus bak og en av forsterkningene samt venstre bakskjerm er byttet så langt. Dette er de store jobbene Noe rust er det jo rundt omkring i ruterammer og rundt baklukelista Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Fått dratt inn ramma og jobba litt på denne i helga Montert akslingen og prøvemonterte motor i kveld MAskinisten er en lt1 fra Camaro sånn ca 96 modell som jeg ikke helt planlagt handla på E-Bay. Det fulgte jo med en 4l60 kasse på kjøpet da så for $1075 var vel ikke dette så galt. Komplett med alt så vidt jeg kan se.Perfekt cruising kombinasjon sammen med 3.08 ratio i bakasel Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Listene dine er observert på loven...humre... :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Å samla støv sikkert....Men e jo itj sånn at de skal monteres i morra akkurat :D Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Må kanskje prøve å få tatt den jobben på det Corvette karosseriet også før vinteren er over?! Om det finnes et egnet lokale å disponere? Jeg får kanskje ta meg en tur over på nyåret for å diskutere hvordan vi skal få gjort det før sesongen starter igjen? Jeg bor ikke så langt unna lenger heller, har bosatt meg rett over på sørsida nå så.. Gamle butikken ved traktorverkstedet. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Har funnet en baksete bunn og listen til bakluken, 66 chevell stv :thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Har fått litt tid i garasjen nå i påska så må vel prøve å få montert pressa på denne 69HT'n Har stått på en nyere modell Mustang denne så det er ikke bolt on Kompressoren er en Procharger P600B .Disse er ikke " Self Contained" så det kreves trykksmøring fra motor samt oljeretur. Bar måttet flytte opp innfestninga til dynamo samt flyttet servopumpa over til høyre side av motoren. Monterte serpentin reimhjul på begge da reimhjulet på veiva var slik Blir spennende å se hvordan det virker. Pressa er relativt høyt giret så regner med bra ladetrykk Shot with N95 8GB at 2010-04-02 Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.