Bowtietwister Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Vi har fått oss hjemmeside, http://www.kvalvikmotorsport.com legg igjen melding i gjesteboka. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Vi har fått oss hjemmeside, http://www.kvalvikmotorsport.comlegg igjen melding i gjesteboka. Moro å se at det satses.. Håper dere får det til skikkelig i år. Lykke til og hold gassen i bånn. Hilsen Pål Hasselgren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Hei Pål! Ja det blir spennende å se. Vi gleder oss stort. HØrte det var no familieforøkelse hos deg. Gratulere Du får nå ta deg no turer på dragrace fordi da. Har både kaffe og noen kalde i kjøler'n vi hvis du stikker innom :D Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Hei Pål! Ja det blir spennende å se. Vi gleder oss stort.HØrte det var no familieforøkelse hos deg. Gratulere Du får nå ta deg no turer på dragrace fordi da. Har både kaffe og noen kalde i kjøler'n vi hvis du stikker innom :D[/QU Takk takk. Ja nissen hadde me e litta jente. Ja vi liker kald pils, må komme oss på noen løp i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Tøft med hjemmeside :) Er ikke Fossum med lengre? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Odd Erik er ikke med i år nei! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Får vi noen kulinariske PM bilder av tekniske løsninger og slikt snart eller? Litt om justering av motor, clutch, 4-link , dempere og slike ting... Kunne jo være en ny verden for alle oss intresserte...:jackinbox: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 skal vel prøve å legge ut noen bilder ja. Jobber med side exit headders nå. Kom jo noe greier fra USA her om dagen. Dyrt var det å , men tror du det passet? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 BRA... sleng ut bilder av alt mulig... Så kanskje vi alle lærer noe nytt, og kanskje guttungene i Volvo gjør spennede oppdagelser...:web Deler ja...føler det som om nesten ALT man bestiller må fikses på...man kan ikke ha hast og bli sur når deler som er bestilt ikke passer... TTT...:burger: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 skaffet tilrette to brukte kompressorsatser som skal monteres på hver sin 69 mustang. den ene er en P600B som er smurt av motorens oljetrykk, mens den andre er en P1SC som er såkaldt self contained. Egen olje altså. den siste leverer luft til 800+ HP men det blir langt unna det i mustangen Planen er å trykke igjennom forgasser og selv om det var med intercooler på begge satsene så kjører vi uten i første omgang. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 skaffet tilrette to brukte kompressorsatser som skal monteres på hver sin 69 mustang. den ene er en P600B som er smurt av motorens oljetrykk, mens den andre er en P1SC som er såkaldt self contained. Egen olje altså. den siste leverer luft til 800+ HP men det blir langt unna det i mustangen Planen er å trykke igjennom forgasser og selv om det var med intercooler på begge satsene så kjører vi uten i første omgang. Gromt! :D Skulle gjerne vært flue på veggen under montering og utprøving av disse her.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Gromt! :D Skulle gjerne vært flue på veggen under montering og utprøving av disse her.. :D Du kan jo være karen med visakortet, som bestiller deg en selv på ebay :D Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Du får holde oss oppdatert åssen dette går. Er endel biler i usa som går styggfort med de. Blir dette biler til vanlig bruk eller for dragracing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Du kan jo være karen med visakortet, som bestiller deg en selv på ebay :D Planen har vært tilstede i flere år allerede, men det er akkurat det å ta det berømte første skrittet da vettu.. :op: Jeg må nok først og fremst rive ned og bygge opp igjen hele motoren min med mer kompetente deler isåfall, og det ser jeg liksom ikke helt for meg riktig enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Planen har vært tilstede i flere år allerede, men det er akkurat det å ta det berømte første skrittet da vettu.. :op: Jeg må nok først og fremst rive ned og bygge opp igjen hele motoren min med mer kompetente deler isåfall, og det ser jeg liksom ikke helt for meg riktig enda.. Da ser jeg heller at du bygget en Chevy motor mens du kjører med bilen ;) Nok OT nå :D Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg