Bowtietwister Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Åh! gammelvogna te Trønder Nova? Eller Primer Racing også da ! (Etter fargen på bilen) HeHe Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 jepp slutt på primer racing nå, men vi kommer sterkt til bake, hehe Velkommen på nett Malibu ss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malibu ss Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Ok,fortell litt hva planer du har?hvor stor er motoren? Vart litt baill med å få fiksa bildet, fengran min er ikke skapt for å klimpre på tastatur, men d vart fiksa alikevel ser jeg. Planer hm hm. Ska vel bli et strøk lakk i løpe av vinteren å mulig litt frisering av maskinisten, nå store plane er ikke lagt men karjoln brukes i street legal da. Motoren er en 454. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malibu ss Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 jepp slutt på primer racing nå, men vi kommer sterkt til bake, hehe Velkommen på nett Malibu ss Takker for d ja. Va ikke my igjen av gammelbiln din som du såg på bildet. Men blir vel bra igjen til sommeren. Må vel bare stå på vess æ ska ta opp kampen med deg og novan. Tar sikte på å anskaff noen skikkelige god biter i løpe av sommeren viss alt klaffe men det va det der med arbeidet i angola som æ prata om på telefon før jul da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Takker for d ja.Va ikke my igjen av gammelbiln din som du såg på bildet. Men blir vel bra igjen til sommeren. Må vel bare stå på vess æ ska ta opp kampen med deg og novan. Tar sikte på å anskaff noen skikkelige god biter i løpe av sommeren viss alt klaffe men det va det der med arbeidet i angola som æ prata om på telefon før jul da. Må vær litt forsiktig med å tråkke for mye oppi te Fannrem Motor no da. Mange som har fått erfart at det kan bli kostbart!:D Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Trønder Novahdde "fyra" igang verkstedet etter Jul så måtte sette han i arbeid i kveld. Måtte få justere litt på Spacers`n til Pickupèn. Litt for stor diameter på styringa til felgene Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Prøvemonterte spacerene i dag for å se om det måtte gjøres ytterligere endringer. Bør nok ta ned noe på tykkelsen på de foran. Fikk laget disse os et firma i Sverige som heter Manton Racing products. Kjøper billigere i statene men manton laget dem etter mål, noe som passet bedre for mitt bruk. At det ble noe brett foran må nok en noe optimistisk bileier ta ansvaret for [/img] Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Fikk scannet noen gamle bilder jeg hadde liggende på papir. Wogna er en -62 Bel Air jeg hadde i et par år. Ble aldrig registert slik med 18,5x29 hjul bak men fikk kjørt litt på røde skilter. 454 cid og Power Glide. 8,5" gm aksel. Ble senere offret på "rivsartens alter" da jeg satte inn den andre 454 cid motoren med noe mere trim. Akselen ble da det svakeste leddet og rensket unnade fleste tennene på planetene og solhjula. hehe! [/img] Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Kom sannelig på en idè her! Vi skulle vel ikke planlegge en "forumtur" til USA om la oss si et år ? Kaster dette ut som en idè så tenk på det! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Fikk scannet noen gamle bilder jeg hadde liggende på papir. Wogna er en -62 Bel Air jeg hadde i et par år. Ble aldrig registert slik med 18,5x29 hjul bak men fikk kjørt litt på røde skilter. 454 cid og Power Glide. 8,5" gm aksel. Ble senere offret på "rivsartens alter" da jeg satte inn den andre 454 cid motoren med noe mere trim. Akselen ble da det svakeste leddet og rensket unnade fleste tennene på planetene og solhjula. hehe! [/img] Tøff bil har den gått i sverige for mange år sia?? Er du i rute med chevellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Jo da det stemmer nok det. Var reportasje i Power for mange år siden på bilen! Chevellen er vel i rute! dukker jo stadig opp saker som må gjøres om da! Siste på listen er vel reguleringa til varmeapparatet. Skulle sette inn det i går og oppdaget at det sånn plutselig hadde kommet ei rør i veien gitt! Da lå det i korta at det ikke var røra som ble gjordt om nei :thumb Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hallo gutter i dalstrøka innafor.. Husk at det snart er tid for nypussa tresko og velfylt lommelerke -Dragracejulebord på Frøya 27/1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hallo gutter i dalstrøka innafor..Husk at det snart er tid for nypussa tresko og velfylt lommelerke -Dragracejulebord på Frøya 27/1 Hallo ja! bli det et par skarpe i Patmusi Garasje på fredag da kanskje? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Go kveld du, patmusi baren e åpen veit du - vi må vel sammles for ei kule allerede på fredag? :yak: :yak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Jeg hører rykter om at gutta i dalføret har vært på fjellet og lufta "beltedyra" sine i dag..? Stemmer dette da Bowtietwister? I tilfelle så vil jeg ha full rapport i baren neste helg ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg