jones Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ja det er vel det beste racet angående stemmnimgen med folket og mørket .Men den beste banen får vel Frøya og Værnes krangle om hehe, Oppdal er også bra bane men det blir litt dårlige tider der for non turbo biler. Tror ikke gardemon blir aktuelt for min del ,det rykker vel 6-8 helger bare på midt-norge cupen i sommer. :partyon: Ja, Lade er vell en av de værre banene når det gjelder festet, men ryktet går om at oppdal er værst? (uten trackbite vel og merke) Hell og frøya har vell så og si AKKURAT samme forutsetningene for at det skal gå like fort (samme høyde over havet, og ordentilge baner) men tempen på frøya er som regel litt lavere.. Btw, går det rykter om at det blir slutt på å kjøre på hell etterhvert? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 hvor mye krefter drar du ut av motoren? Joda det er det.kjøpte den uten motor og gear i sommer. turboene kan levere luft til 600hp! noe nærmer en det vet jeg ikke. Vanskelig å sin noe om potensiale i resten av motoren da, men tror det kommer til å bli en fin karakteristikk i den. Sterk og responsiv fra bunnen av er jo et ønske. Blir jo ingen racebil allikevel. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Har en liten dialog med forsvaret om å få bruke banen frem til 2013 så vi får se når det går helt i orden ,om det skal brukes litt penger på ny asfalt og tid taker bod. men løp til sommern blir det i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Har en liten dialog med forsvaret om å få bruke banen frem til 2013 så vi får se når det går helt i orden ,om det skal brukes litt penger på ny asfalt og tid taker bod. men løp til sommern blir det i hvertfall Høres bra ut inntil videre da altså? ;) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hørt rykter om det ska kjøres 1/4 på Frøya neste år?noen som kan bekrefte dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hørt rykter om det ska kjøres 1/4 på Frøya neste år?noen som kan bekrefte dette? Jeg har fått et skriv om det engang, men om det var neste år, eller til 08`sessongen det skulle utvides, er jeg ikke sikker på.. Men såvidt jeg har forstått det på folkemunne, så er det "planlagt" ihevrtfall Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 De har satt i gang med byggingen av bane ja, er vel et ledd i en stor utbygging av et stort motorsenter. så da gjenstår det bare å se om de blir ferdig dene sesongen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 De har satt i gang med byggingen av bane ja, er vel et ledd i en stor utbygging av et stort motorsenter.så da gjenstår det bare å se om de blir ferdig dene sesongen. Motorsenter, hm.. det hørtes interessant ut, er det bare rettfram bane som skal bygges, eller er det litt rundt-rundt også eller? :D Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ok,Noen som har Terminlista til Frøya(viss den er klar)evnt link til den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 det er vel dragrac mc go.cart rally osv har ikke sett noe terminliste enda bare hørt datoene sån løst. rekner med at dem kjøre dobbel helg i første stevnet med et kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 det er både satt opp et ET+street legal og et Nordisk stemne så vidt jeg vet Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hvilke planer har du for bilen da nova68? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hvilke planer har du for bilen da nova68? Hei har laget en ny tråd for ikkje spore av din :) Legger in info der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Mått inn på og sjå litt på tråden din her jeg også, er forøverig nabon til Bowtietwister. kommer sikkert med en tråd her jeg også, som handler om min lille Nova i fra 62 og min racing kariere som nettop har startet hehe dragcar dragcar dragcar Hej!! Hoppas få se ditt race ekipage i Sverige 2007!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hej!!Hoppas få se ditt race ekipage i Sverige 2007!! Tja tror ikke det blir noe kjøring med meg i sverige :crazysant: Men det blir turar til sundsvall og titta:happyhappy: skall bare krige i trøndelag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg