Bowtietwister Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Har sitti her no å sikla på bilda av den nyeste versonen va 67 Camaro karosseriet.! Hmmm Fett æsse! Ser ut som det går en del biler i Canada med denne karossen. Kanskje ike så rart ettersom firmaet som lager og sansynligvis har patent på dette befinner seg der (Cynergy Composites) [/img] Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Meget bra! ;)En knalltøff bil! helt enkelt! Var en tur og kikket på heime sia dokkers sjer dokk ladde hardt til 07 sesongen dukenukem hehe vi får pratas i depo og :ex_machin på banen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Var en tur og kikket på heime sia dokkers sjer dokk ladde hardt til 07 sesongen dukenukem hehe vi får pratas i depo og :ex_machin på banen Hehe joda, må jo holde sporten igang selv om det er vinter vettu ;) Er jo bare litt over 5mnd til sessongen er i full gang igjen :D Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hehe joda, må jo holde sporten igang selv om det er vinter vettu ;)Er jo bare litt over 5mnd til sessongen er i full gang igjen :D ja det er vel frøya 18mai som er først ute (tror jeg) 30-31 juni på værnes :cocain: vet du om flere datoer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 ja det er vel frøya 18mai som er først ute (tror jeg) 30-31 juni på værnes :cocain: vet du om flere datoer? Nope, ACCT har vell ikke avgjort alt enda tenker jeg?, men man kan sikkert regne med at det kjøres på Haakon VII, den 11 august.. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 jepp er vel fast innslag på håkon VII har aldri kjørt der før, det skal bli skøy blir vel 6-8 løp i sommer tenker jeg skal prøve å kjøre så mange løp som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 jepp er vel fast innslag på håkon VII har aldri kjørt der før, det skal bli skøy blir vel 6-8 løp i sommer tenker jeg skal prøve å kjøre så mange løp som mulig. Personlig synes jeg håkon #7 er det beste racet i cupen, mest pga stemningen dog,. Blir det noe prøving på gardermoen til neste sommer da? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hei Bowtietwister hva slags motor som står i chevellen 65 nå?og ska du kjøre med race bilen neste sesong? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 I chevellen står det en 4.6 liter cadillac motor, eller northstar som den for det meste kalles. [/img] Var jo bare ei long block i praksis så måtte lage eller bygge om en del for å få plass i chevellen. Northstaren sitter jo tverrstillt i caddy`n så det ble jo å lage en ny bunnpanne. Innsuget er hjemmelaget. Her får jeg vel rette en stor takk til Trønder Nova her på forumet som gjorde sveise jobben. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hei Bowtietwister hva slags motor som står i chevellen 65 nå?og ska du kjøre med race bilen neste sesong? nej sjåførjobben på racerbilen skal nok Jan Egil få fortsette å ha. Den er "litt" krevende å kjøre for å si det sånn! ER vel ikke du som har kjøpt Novan som Helge B eide? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Personlig synes jeg håkon #7 er det beste racet i cupen, mest pga stemningen dog,. Blir det noe prøving på gardermoen til neste sommer da? Ja det er vel det beste racet angående stemmnimgen med folket og mørket . Men den beste banen får vel Frøya og Værnes krangle om hehe, Oppdal er også bra bane men det blir litt dårlige tider der for non turbo biler. Tror ikke gardemon blir aktuelt for min del ,det rykker vel 6-8 helger bare på midt-norge cupen i sommer. :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 nej sjåførjobben på racerbilen skal nok Jan Egil få fortsette å ha. Den er "litt" krevende å kjøre for å si det sånn! Hehe har vel noe med alderen å gjøre det :ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 nej sjåførjobben på racerbilen skal nok Jan Egil få fortsette å ha.Den er "litt" krevende å kjøre for å si det sånn! ER vel ikke du som har kjøpt Novan som Helge B eide? hvor mye krefter drar du ut av motoren? Joda det er det.kjøpte den uten motor og gear i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 I chevellen står det en 4.6 liter cadillac motor, eller northstar som den for det meste kalles. [/img] Var jo bare ei long block i praksis så måtte lage eller bygge om en del for å få plass i chevellen. Northstaren sitter jo tverrstillt i caddy`n så det ble jo å lage en ny bunnpanne. Innsuget er hjemmelaget. Her får jeg vel rette en stor takk til Trønder Nova her på forumet som gjorde sveise jobben. Såg ekstrem tøft ud :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 nej sjåførjobben på racerbilen skal nok Jan Egil få fortsette å ha.Den er "litt" krevende å kjøre for å si det sånn! Hehe har vel noe med alderen å gjøre det :ass: Ja å med alder`n kommer jo fornuften :yodude: Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg