B230ft Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 kunne jo tatt av og målt selv, men er redd for å flekke oringene slik at det ikke blir tett igjen osv, så da spør jeg om noen har dyser liggende løse.. tappen du stikker inn i fuelrailen, 10 eller 10.5mm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 du va vertfall isje redd når du ville skru ud di i f maskinen min :P Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 nei for om vi måtta ha dytta bilen din rett utfor hadde ikke det hatt rart å si iforrhold til at jeg hadde vært uten bil..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg