volvo-r-sport Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Baljer er ett måste og døm skal syns... En volvo uten baljer er som ei kjærring uten mugger! Får komme med en liten tilståelse da: Jeg fikk nåla litt over halv når jeg drev å slura rundt i særp i stad. Mye sakte kjøring på høyt turtall. Kjøler i allefall godt nok og aldri fått til å koke. Jeg har pella vekk den lista på kanalen jeg, ser ikke noe dummere ut det syns jeg? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Tror ny radiator kommer til å bli bra. Blir litt varmt til tider. Den jeg har nå kjøpte jeg av 2fast2førti. Gammel ekkel dritt som hadde liggi i en kasse hos han i hundre år. Baljene blir svarte fordi den ene er ful som faen. Masse bulker og dårlig hjemmemekk. Kan jo byttes, men jeg kan jo ikke sveise.... Jo mindre lister jo bedre. Skulle gjerne fjerna de midt på døra og, men de er greie å ha når man skal parkere ved siden av andre biler og slikt. Folk kan ikke åpne døra si ordentlig engang :rockets Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 putt en sånn oppvaskmaskin-tabelett i innsugs-delen og kjør med det en dags tid, for så å tømme systemet! Du vil ikke tru hvor mye dritt som kommer ut! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 blei drit bra med den nyte vifta og skremen rundt og de felgene felgene gjorde seg på bilen!!! men faen det kunne godt ille ut får felgene når drekka sprenkte :( bra det ikke skjedde noe!!! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 hjulbrønner er jo ikke fint uannsett! de er til for å kappes bort! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 U-ENIG!:hello: Og hvor skal man ha reservehjulet?:wonder: Får snekre på en ny balje på venstresida en gang vi får tid Kristian. Trenger jo ikke ta det før lakkering uansett hvis du skal ha svarte baljer. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Og hvor skal man ha reservehjulet?:wonder: han kjøret jo stv. jo!!!:chicken: Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Lønner seg vel å ta balja før en lakker. Den er jo punkta helt i bunnen på skjermen så da må en i såfall lakke svart en liten bit opp på skjermen. Ingen her som har hørt om radiator rens da? Istedenfor å kjøre rundt med kukost i radiatoren.. Caprice: Hjulbrønner er ett måste... Det hører til bilen. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Har ikke reservehjul i bilen jeg. Unødvendig vekt vettu. hehe :hello: Sikkan: Hvis du vil hjelpe til så hadde det vært koselig. Min personlige rustsveiser :) Bilen skal ikke lakkeres før i februar/mars så vi har god tid til å skifte balje. Nå blir det ny radiator uten kukost så da blir alt bra. TurboTony: Dekket sprang ikke, det bare løsna pga den ekle dekkstrekken. Kjørte ikke så fort, så alt gikk bra. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Gr.a bilene..det er liksom litt den stilen jeg liker da. De har svarte brønner og svarte kanaler. Tommelen opp for planene dine. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Du må jo ha reservehjulsbrønner da, Jeg syns ikke at det ser så veldig pent ut uten. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Ser så høy ut uten:angry: behold baljene! Men bilen blir rå den! Gått som taxi i Bergen sa du? Pappa solgte en sølv 245 til en i Bergen, som skulle bli taxi:hellothere: Maybe?:) Stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Denne var rød da den kom ifra bergen... Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Denne var rød da den kom ifra bergen... Men da er det ikke den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Baljene blir. Om de blir lakkert svarte eller sølv gjenstår å se. Bilen gikk som taxi i bergen fra den var ny i 92 til 98 tror jeg det var. Fikk tlfnr til første eiern hos bilia. Ringte og fikk prate med dattera hans. Forsto det slik at han er død. Hun og gubben hadde hatt den som bruksbil til 2002. Så ble den solgt også har den vært litt rundt omkring før jeg overtok den. Blir nok hos meg en god stund til. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg