Mr Bean Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Kipt vis den bli slakta. :( sko hatt plass å penger, for denne er det håp for. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Blir nok henta av meg i morra ettermiddag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Får håpe at du tar vare på den da. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Den skal tas vare på ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Si ifra hvis den ikke blir henta av golfbil da. :) Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Si ifra hvis den ikke blir henta av golfbil da. :) førstemann til mølla prisnipp, eller hva cheron? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 førstemann til mølla prisnipp, eller hva cheron? Solgt... Tråden kan slettes eller stenges... Alt ettersom... Golf Karman 1987 modell igjen! Løp å kjøp..... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Nå er den miiiin! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Legg ut link til tråden din da! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Kan man ikke bare fortsette her? Så får alle hele historien! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Joda, men foreløpig er det ingen oppdateringer :) Bilen ble kjørt hjem for egen maskin iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Gratulerer med godt utgangspunkt! Ser den gjerne i andre forum også! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 MX'en trenger en høyre bremsecaliper foran, type ATE til 1,1 liters motor. Noen som har liggende? Evt bare stempelhuset, siden det er luftenippelen som er knekt (luftenippel må kunne løsnes) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Har en drøss av slike liggende, om jeg ikke har kasta dem. Minst en av disse må være til høyre side. Vi snakker da naturligvis om de små Teves-kaliperne (med bremsebelegg som er like på begge sider?). Kan ta med på lokallagsmøtet i Drammen lokallag på tirdag. Det kommer til å koste deg en stooor McDoof-meny+stor kaff og McFlurr med O'boy:D. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Det er helt riktig, de små Alfred Teves-caliperne med identiske klosser. Det ser ut som om jeg har fått tak i calipere til GTI, så jeg trenger egentlig bare å bytte skiver jeg da, så er jeg i boks. Men det kan likevel hende jeg tar imot tilbudet ditt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg