Gitarsan Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hvordan ligger det ann med prosjektet? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hvordan ligger det ann med prosjektet? Har ikke skjedd en shitt ennå :) Har vært arbeidsløs enstund nå, så har ikek hatt noe penger til prosjektet, og de pengene jeg har hatt har gått til mustangen :) Har egentlig drevet mer med andre sine motorer og slik enn min egen... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 ok... så du var ute å cruisa med stangen i sola her på mandag eller tirsdag Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 ok... så du var ute å cruisa med stangen i sola her på mandag eller tirsdag jau, må bruke den litt også. Hadde tenkt å bruke den til jobben enstund, men tror jeg dropper det. Blir så sykt dyrt :( Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 hehe... drikker litt den ja.... kjekt med en liten legokloss på 1.8 ved siden av da gett... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 hehe...ja :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Nå har jeg iallefall gjort litegrann, fikk med en kamerat opp og skru mye fordi vi må skru på hannes motor nå snart, toppakningen/toppen hannes gikk :( Ikke at jeg har så mye peiling på kammer, men syntes det så ut som om kammen var i bra stand... Fant noe negativt også, var 1 hakk i 2 stempler og i den ene sylinder veggen, ser ut som om det har tidligere vært en/flere ventiler som har truffet stemplet, men ventilene som står i nå ser helt ny/støkne ut :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 skal du overhale motoren da eller? skifte stempler osv. overhale toppen. 4,5l rekke 6er du har? lite peil på bmw, men siden du sa at den kom fra 745 så... Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Stempler trenger jeg nok ikke skifte, er utrolig bra orginalt. Er ifra 745 e23 ja, men i dem sitter det 3,4 liter som rundes opp til 3,5 av bmw. :) Hele planen er vel å få overhalt den, bedre toppakning og bolter, annen turbo og grenrør og alt annet som følger med... :) Er potensiale for mye effekt i dem motorene :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 du sa jo selv at d var hakk i 2 stempler og hakk i en sylindervegg. hakk i sylinderen høres jo absolutt ikke bra ut! Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 du sa jo selv at d var hakk i 2 stempler og hakk i en sylindervegg. hakk i sylinderen høres jo absolutt ikke bra ut! Ikke helt best kanskje nei, men tviler egentlig på at det er noe farlig. Du må ikke tro jeg ikke finner ut om det er farlig først, tar ikke å bare setter den i sammen og satser på det går bra lissom :D Da blir det bare mer arbeid for meg i ettertid... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 neida tviler ikke på deg, men kjipt om noe skulle ryke den første uka liksom;) blir nok bra d der:) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 orginaltrykket 0.3 ? trudde det var 0.5 jeg, finnes det 2 typer av denne motoren? jeg skal kjøpe en e34 som det står denne motoren i til uka http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1541199 og han sa trykket var justerbart fra 0.5 til 0.7 (kjørte på 0.5 nu) Men uansett låner denne tråden til et lite spørsmål jeg :) Det står en 3L innsug på motoren nu, har det noe og si vist jeg bare bytter til større dyser? motoren fikk litt lite bensin ved fullt gasspådrag når turboen slo til sa han, han hadde nye dyser liggandes så det skulle ikke være noe problem bare jeg bytta til de større dysene, hva tror dere da? bilde av motoren: http://img70.imageshack.us/my.php?image=img0802yh3.jpg Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 orginaltrykket 0.3 ? trudde det var 0.5 jeg, finnes det 2 typer av denne motoren? jeg skal kjøpe en e34 som det står denne motoren i til uka http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1541199 og han sa trykket var justerbart fra 0.5 til 0.7 (kjørte på 0.5 nu) Men uansett låner denne tråden til et lite spørsmål jeg :) Det står en 3L innsug på motoren nu, har det noe og si vist jeg bare bytter til større dyser? motoren fikk litt lite bensin ved fullt gasspådrag når turboen slo til sa han, han hadde nye dyser liggandes så det skulle ikke være noe problem bare jeg bytta til de større dysene, hva tror dere da? bilde av motoren: http://img70.imageshack.us/my.php?image=img0802yh3.jpg Heisann... På alle "infosider" og etter måling selv skal den være 0,3 ja, men jeg tror den eldre motoren (m102 3,2 literen) hadde 0,5 bar. Du trenger ikke bytte dysene, visst bilen får riktig med bensin på lave turtall og ikke når turboen starter så blir det bedre å sette på en bensinregulator. ( Er også en kjent svenske som kan ta imot hjernen og wastegaten på disse bilene så man kan kjøre på mye høyere trykk også justere det inni bilen :)) MEN, noe jeg syntes var rart var at på annonsen du linket står det "3430 ccm" og det er alså 3,5 literen (m106). Men da skal det ikke stå 3,0 på innsuget. Iallefall ikke som jeg vet, men kan jo hende at det står i den gamle motoren,alså m102 som er 3,2 literen... er motoren ifra før september i 83 er det m102 :D mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 ja men som jeg nevnte i stad, han har bytta til et 3.0L innsug, det er det som er tingen, hva har det og si ? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.