Gå til innhold

Dine Topp 5 "Må ha" biler?

Ranger emnet


Mordach

Anbefalte innlegg

(Vet ikke om dette har blitt postet før, men det har sikkert skjedd noen endringer i folks meninger om dette siden sist - anse dette som den oppdarterte versjonen.)

 

Som topic sier, hva er dine Topp 5 "Må Ha" biler?

Hvilke biler du bare MÅ eie iløpet av livet? Hold deg på et fornuftig nivå, vil ikke høre "Bugatti Veyron og Ferrari Enzo", KUN biler innen sannsynlig rekkevidde. Hvilke drømmebiler tror du at du kommer til å (ha råd til å) eie, eller har allerede eid? Skriv gjerne hvorfor du har valgt akkurat disse bilene, og gjerne ønsket farge.

 

 

 

Mine topp 5 "Må ha" biler er:

 

Nr. 1

'68 Chevrolet Camaro SS eller '68 Pontiac GTO Convertible

Førstevalget sier seg selv for min del, bare MÅ ha hatt en amerikaner av klassisk årgang - om ikke annet så kun for den fantastiske lyden av en arg V8. 1968 er den gyldne årgangen - Camaro SS sier seg selv, Pontiac GTO i convertible versjon er kanskje en av verdens feteste toppløse biler i mine øyne. Begge bilene ønskelig i svart.

 

68camarobrazil04kj7.jpg

68pontiacgtoconvertiblelk6.jpg

 

 

 

Nr. 2

VW Corrado VR6

Tidlig 90-tallets feteste coupé med den mest nakkehårsreisende motorduren jeg har hørt fra en rekkesekser - bare lyden får det til å kile nedover ryggraden ved gasspådrag. En undervurdert bastard av en bil, med masse kjøreglede og bra potensiale.

 

corradovr6kt7.jpg

 

 

 

Nr. 3

Mazda RX-7 Turbo II

Bare MÅ ha kjent følelsen av en turbomatet wankelmotor opp mot rødlinjen en gang iløpet av livet. Den 'gamle' RX-7 er en smekker bil med mange muligheter - en ekte klassiker.

 

fc3s(L)fh.JPG

 

 

 

Nr. 4

Lancia HF Delta Integrale

Denne bilen trenger ingen introduksjon. En legendarisk bil med flott utseende og mye sjel!

 

7HjdXWFy.jpg

 

 

 

 

Nr. 5

Range Rover Stormer

En svart Range Rover Stormer med sota vinduer og store, mørke felger - den ultimate g-ride! En bil som oser game. Definitivt den feteste SUV'en som er i omløp.

 

11920_1.jpg

 

 

 

 

Hvordan ser din liste ut?

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vanskelig å få med 5 stk jeg SKAL ha men.

 

1. Audi Quattro

Drømmebilen. Dette er jo bilen som revolusjonerte rally på 80 tallet, samtidig som den var først ute me firehjulstrekk på vanlige personbiler.

For ikke å glemme den deilige lyde av femsylindra motoren.

 

2. Audi RS4

Heftig familieracer. Skal selvsagt ha avantutgaven. Denne blir innkjøpt først mår jeg får meg familie.

 

3. Chevrolet Camaro

Jeg og må nok ta med denne på lista. Tøffeste amerikanske karosseriet dette. RWD og mye motor

 

4. Opel Ascona B

Denne må jeg bare ha med. Savner den gamle skikkelig.

 

5. Audi 90 Quattro Type 85

Dette er ikke bare en drøm. Den skal hentes om 2 uker. Mulig en prosjekt tråd også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Mitsubishi 3000GT Vr4.

4*4, 4ws. 3.0l 6er med twinturbo(320hk og 426nm).

jb1.jpg

2.Bmw E30 M3 Warsteiner.

Sier jo seg selv egentlig hvorfor jeg vil ha den.

TRC1563.jpg

3.Toyota Aristo.

3.0l twinturbo. Med litt mafia/gangster stuk på den bilen så blir den utrolig grom.

toyota_img_a_08.jpg

4.Bmw E60 M5.

Grommeste familie bilen som det er mulig å få tak i.

720548.jpg

5.Dodge Charger/Ford Mustang GT500 Shelby.

Må ha en gammel klassiker, helst med Hemi maskin en eller annen gang.

1968-Dodge-Charger-black-0001-small.JPG

ford_1965_Shelby_Ford_Mustang_GT350_300_176_Ford.jpg

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. '64 Corvette med den "stygge" bakruta.

2. GMC Cabaleo(?)/Chevrolet El Camino fra slutten av 70-tallet

3. DMC Delorean

4. '06 Dodge Magnum SRT8

5. Corolla KE30 med Chevy LS1 (evt. northstar) med twinturbo eller presse

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår