Gå til innhold

18-åring vant Gatebil Taxi'n!

Ranger emnet


Torak

Anbefalte innlegg

det var bare en fleip ja, regnet med at folk tok den.

men hva vet jeg, lite knøl som jeg er:doh

 

hehe, dagdrømmer faktisk. den var jo litt god da. du vet vel kanskje mindre en lite om min sivile status og hva jeg "drømmer" om.

 

en ting jeg ikke helt skjønte, hvorfor kan ikke en person komme og slakte den bilen nå.? siden han skal ha den i 36 mnd.? ikke for og være vrang, men fikk ikke helt den til og gå opp.

 

Ok.

 

-

Henrik

---

Tilbake - Nå med ny konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å få dette til å bli en dårlig deal for han som vant. Jeg garanterer at han får solgt bilen om 3 år for 150.000.-, så om han nå låner litt over 100k i banken og bruker disse på å holde bilen i drift på gatebiltreffene de neste 3 år, og selger den etterpå så har han vel hatt gratis morro man skal lete lenge etter mener nå jeg.

 

Gratulerer med tøff bil til vinneren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke som enhver 18 åring med tanke på inntekter..

Jeg er 27 og er rimelig sikker på at han har minst dobbelt så mye som meg i året.

 

Han sier han er maskinlærling, og har da ikke allverdens til lønn, men siden han er utenriks så har han vel litt ekstra + ekstra lang segling. Visst han ikke bruker opp alle pengene på horene i Pusan vel og merke.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å få dette til å bli en dårlig deal for han som vant. Jeg garanterer at han får solgt bilen om 3 år for 150.000.-, så om han nå låner litt over 100k i banken og bruker disse på å holde bilen i drift på gatebiltreffene de neste 3 år, og selger den etterpå så har han vel hatt gratis morro man skal lete lenge etter mener nå jeg.

 

Gratulerer med tøff bil til vinneren!

 

Jeg håper han ikke er så dum så han tar lån på 100k for å holde bilen i drift iallefall, hehe..

Sånn som Henrik forklarte det, så skjønner jeg hvorfor den kontrakten ble skrevet. Tenkte ikke på det jeg.

Uansett..hvem kan klage når man har betalt 500 kr for en sånn bil? Er jo verdt penga selv om den ryker etter én dag :D

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt heldig fyr!

og til alle som kjøpte lodd og ikke vant, slutt og syt med "bakdelene" som helt sikkert ikke er noen bakdeler likevel!

 

Tipper kisen og gatebil kommer til å ha en fin dialog, problemer med taxin er jo ikke ikke verdens beste PR for gatebil anyway!

 

 

Fin innsats av Gatebil i mine øyne!

 

Eller er du uenig Henrik?

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt heldig fyr!

og til alle som kjøpte lodd og ikke vant, slutt og syt med "bakdelene" som helt sikkert ikke er noen bakdeler likevel!

 

Tipper kisen og gatebil kommer til å ha en fin dialog, problemer med taxin er jo ikke ikke verdens beste PR for gatebil anyway!

 

 

Fin innsats av Gatebil i mine øyne!

 

Eller er du uenig Henrik?

 

Jeg har vel aldri vært uenig i dette! :D

 

-

Henrik

---

Tilbake - Nå med ny konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår