kickerboy Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 hei alle, jeg er den tidlige eieren av poloen her. har nå solg den. til mitt forsvar ang prisen, så var det motorbørsen som hadde tulla med prisen, og bilen starter ikke når du åpner døra, den starter på fjernkontrollen til alarmen. ser at det er delte meninger om stylingen min, men fy faen så mye posetiv oppmerksomhet jeg fikk med den bilen. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigra jenta Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 han sjåføren av den poloen e bare kanon herlige!han har ikkje poloen lengre då, men han e lika herlige for det!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Jau! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by tigra jenta han sjåføren av den poloen e bare kanon herlige!han har ikkje poloen lengre då, men han e lika herlige for det!;) Poloen? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg