ALJ_GSi Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 de høytalerne var kjempe fine. de burde du være stolte av. lurer litt på om jeg skal bruke slik folie eller svart vinyl på anlegget mit. fikk montert den mye forsterkeren i går så, nå er det bare diskanter forran så er alt ferdig. bare å trekke det med ett eller annet. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 så det er ingen som skal si no fint om hvor jeg har fiksa baki bilen min? *grine* Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 jo da det er så fint så. du er en stor inspirasjons kilde for alle oss andre Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Ble nais detta da! Men syns du burde ha brukt ekte alu plater i stedet for folie.... Men det kan hende det bare er meg som er så heldi å jobbe i industrien, så jeg får plater billig, og har kompis som er god å sveise alu... Men fy f***, jeg liker stratus da! Fet design.. Var en jævli fet en i Amcar for ei stund siden... Rød me sølv shelbystriper Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Originally posted by Rino så det er ingen som skal si no fint om hvor jeg har fiksa baki bilen min? *grine* Joda... Faktisk ikke så ille. Men som sagt tidligere... Du må gjøre noe med kablinga di. Kikket i bilen når den sto på verkstedet. Ellers... Du har noe på gang. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet November 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Originally posted by Bisarre Joda... Faktisk ikke så ille. Men som sagt tidligere... Du må gjøre noe med kablinga di. Kikket i bilen når den sto på verkstedet. Ellers... Du har noe på gang. :) Har tatt ut alt nå ! Tatt ut alt og lagt opp alt på nytt... I side platene har jeg lagt til skinn trekk osv... Alt annet står inne og jeg får se hva jeg gjør , og hva som blir best , de hvite kablene fra viftene blir uansett vanskelig og skjule... får gjøre det beste ut av det... Får gjøre alt ferdig når bilen er senket og fått inn den nye baklykta... Da kommer jeg til og fikse alt med lister osv.. Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 de hengslene burde du festet på undersiden eller ikke hatt i hele tatt... det beste hadde vært å hengslet hele platen Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Trur jeg går for Alu-matter baki BMW'n selv.. Hvor kjøper man sånt som dette da? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 de kjøper du hos ludia Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg