Gå til innhold

moore sine bilder fra Gatebilmessen 2006

Ranger emnet


Gjest moore

Anbefalte innlegg

Måtte ta meg turen jeg også da! Fikk knipset noen bilder av bilene, var der bare en times tid, så fikk ikke sett eller tatt noe bilder av show osv. Men dette er vel bedre enn ingenting da? Vet at noen av bildene ble litt mørke, men legger de ut fordet. For de som lurer har jeg tatt de fleste bildene i manuell modus på kamera, med blender 4 og lukker 1/250 - 1/100 + brukt en 580EX blitz. Enkelte av bildene, bl.a. de siste, har jeg brukt en 50mm F/1.4, dere ser nok hvem av de det er om dere lurer.

 

biler_000.jpg

 

biler_001.jpg

 

biler_002.jpg

 

biler_003.jpg

 

biler_004.jpg

 

biler_005.jpg

 

biler_006.jpg

 

biler_007.jpg

 

biler_008.jpg

 

biler_009.jpg

 

biler_010.jpg

 

cars_000.jpg

 

cars_001.jpg

 

cars_002.jpg

 

cars_003.jpg

 

cars_004.jpg

 

detail_000.jpg

 

detail_001.jpg

 

detail_002.jpg

 

detail_003.jpg

 

detail_004.jpg

 

detail_005.jpg

 

detail_006.jpg

 

detail_007.jpg

 

detail_008.jpg

 

front_000.jpg

 

front_001.jpg

 

front_002.jpg

 

front_003.jpg

 

front_004.jpg

 

front_005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ! :)

Ble litt mørke kanskje.. Men skarpheten og utsnittene er utrolig bra ! Jeg liker også å se de skarpe fargene på noen av bilene, og det blir litt "borte" her.

De siste bildene som du har tatt med 50mm var pene! God fantasi!

 

Har ikke lyst til å legge ut noen av bildene med mer naturlige farger ? :D

Men du tar som vanlig, gode bilder ;) ! Ikke noe å si på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der andre redigerer bildene så fargene nesten skjærer ut øynene på deg går du andre veien og tar mørke behagelige bilder :) Bra utsnitt og skarpe bilder, men synes som flere at noen ble litt i overkant mørke og mister litt detaljer.. :)

 

Litt morsomt å komme med "kritikk" til deg, du er liksom fotomester :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotomester er jeg da ikke:) Prøver bare så godt jeg kan, prøver meg på nye ting hele tiden og ser hvordan resultatene funker. Her ble det litt mørkt, og da har jeg lært noe av det. Takk for alle kommentarer så langt og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår