300ZX Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Er vell hull i luftfilterboksen han mener.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Var det eg og meinte. Hehe:chairshot Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Har ikke noe å si, da det eneste som skjer er at boksen blir mer åpen. Borr ivei, all luft går jo igjennom filteret uansett. Pass bare på at du ikke lager hull mot manifolden, da du vil trekke inn varmluft som bare vil føre til at bilen går dårligere. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Du kapper ikke hull i filteret, bare filterboksen. Se i tråden min hvordan jeg har gjort det. Skal love deg at du ikke kommer til å angre når du hører lyden :) Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Oki, får prøve det i helga:D hehe Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Oki, får prøve det i helga:D hehe Og hvis du vil ha mere lyd etter å ha borra hull så kjøp deg et effektanlegg. Itte så lett å få tak i men fins sikkert noe. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Simons har. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Oki, takker for tips;) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Nja. Borra hol i luftfilterboksen i helga, merka det litt på lyden, men ikkje så voldsomt. Hehe Bare 11 dagar te eg bestille ny baklykt og blinklys nå:peace: Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Nja. Borra hol i luftfilterboksen i helga, merka det litt på lyden, men ikkje så voldsomt. Hehe Bare 11 dagar te eg bestille ny baklykt og blinklys nå:peace: Hvor stort hull lagde du? Blir ikke no lyd hvis du ikke lager stort hull. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Laga mange små eg. Hehe Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 må borra maaange store! kompiss av meg hadde KN kon filter! ble rååå lyd! :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Prøvde meg med mange små hull først jeg og, men det blei ikke no greie på. Gjør det sånn, da får du fra lyden MYE bedre: Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Takk, har gjort det med min nå og i tilegg montert kn innsatsfilter. Det er lite oppdatering her for tida, men lover ei oppdatering i nærmeste framtid. Har fått gjort ein del små ting;) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Då er V8 baklampe, kvite blinkere, kvite instrumenter og nytt oljelokk bestillt frå Custom Auto Craft. Noken som erfaring med kor lang tid det tar før eg har delene? Betalte han igår kveld;) Gleder meg:) Kommer og nye felger i nærmeste framtid! Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg