Gå til innhold

mk2 90fanger på mk1

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

Er det bare å smekke på en 90 fanger fra Golf II på en Golf I?

Tenker da på bak...

 

Syns de 90 fangerne man får kjøpt til mk1 er så lav så det ser litt teit ut med RS fanger forran som nesten subber.

 

70ra13000090_b01.jpg

 

Eller er de like? bare jeg som ser feil? :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Tobias-fyren hadde satt på en leppe på sin 90fanger til mk1.

 

Img_0287.jpg

 

Er dette noe man kan skaffe til mk1, eller er det der en 90 fanger til mk2? Ligna no veldig syns nå jeg....

 

Er vel en mulighet for å kjøpe en leppe og kappe. For den er vel 2-delt der eksosåpningen er, så det burde vel kanskje ikke være så altfor vanskelig?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Jeg så Tobias-fyren hadde satt på en leppe på sin 90fanger til mk1.

 

Img_0287.jpg

 

Er dette noe man kan skaffe til mk1, eller er det der en 90 fanger til mk2? Ligna no veldig syns nå jeg....

 

Er vel en mulighet for å kjøpe en leppe og kappe. For den er vel 2-delt der eksosåpningen er, så det burde vel kanskje ikke være så altfor vanskelig?

 

 

Det der er 90 fanger til Golf 2 som er kappet og satt på. Også er det frontleppe til Golf Cl/Gl med de gamle fangerene som er kappet til og satt på under.. Det fineste "hekkskjørt" alternativet til 90 fanger.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, okey... men jeg vil tro det går an å feste denne CL leppa under 90fangeren som er til Golf I også uten større problemer? Eller?

 

For det virker så innvikla og kappe fangeren og plastsveise osv. Hvertfall når jeg ikke har peil. på plastsveising. :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

hmm, okey... men jeg vil tro det går an å feste denne CL leppa under 90fangeren som er til Golf I også uten større problemer? Eller?

 

For det virker så innvikla og kappe fangeren og plastsveise osv. Hvertfall når jeg ikke har peil. på plastsveising. :rolleyes:

 

Det er nok innvikla å plastsveise.

 

Er ikke noe problem å tilpasse den CL leppa. Bare å kappe. Også skrur du den fast eller limer den fast under fangeren.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår