ealoken Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 kappede fjører ødelegger kjøre egenskapene!! ring åkrene, de lager med TUV for deg. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 ja hadde tenkt på det en gang jeg har god rå Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 kappede fjører ødelegger kjøre egenskapene!!ring åkrene, de lager med TUV for deg. Vet du hva TÜV er? Det er ett "godkjenningsorgan" i Tyskland, som tester ting/varer, og godkjenner det. De tester og godkjenner ikke ett sett som Åkrene fjærfabrikk lager til deg..! Og Åkrene kan ikke godkjenne det selv. Det du får med, er ett skriv om at de orginale verdiene på vindinger samt "fasthet" i stålet er beholdt.. (tatt ifra en annen på forumet, som har handlet derifra..) Og hvorfor ødelegger kappa fjærer kjøreegenskapene? PGA varmen som oppstår? Bruk baufil da vel... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Åkrene har faktisk mulighet for det ja, 1300 kr per fjør. jeg vet UTMERKED hva TUV er! Når du fjerner vindinger på en fjør, så tar du bort den delen av fjørens egenskaper som de respektive vindingene gjorde! les litt mer før du skriver! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Vet du hva TÜV er? Det er ett "godkjenningsorgan" i Tyskland, som tester ting/varer, og godkjenner det. De tester og godkjenner ikke ett sett som Åkrene fjærfabrikk lager til deg..! Og Åkrene kan ikke godkjenne det selv. Det du får med, er ett skriv om at de orginale verdiene på vindinger samt "fasthet" i stålet er beholdt.. (tatt ifra en annen på forumet, som har handlet derifra..) Og hvorfor ødelegger kappa fjærer kjøreegenskapene? PGA varmen som oppstår? Bruk baufil da vel... Når jeg fikk senkesettet fra Åkrane fikk jeg med materialspesifikasjonene å dimensjonene på fjærene(ikke Tüv). Var da hos BT å hørte, å de sa det papiret var bra nok. ;) Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 men godkjenner bt senking på 100mm hvis man har de papirene du nevnte nå Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Jada, ingen problemer. MEN du må fremdeles oppfylle kravene, feks ingen subbing ved full sving. Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240 T4R Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Jeg har Bilstein Club Sport dempere på min. Funker fett de. Er veldi fornøyd med dei. Hadde ikke lyst å ha en überstiv bil så desse passa akkuratt:) Mvh. Siter 1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan 1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Jeg har Bilstein Club Sport dempere på min. Funker fett de. Er veldi fornøyd med dei. Hadde ikke lyst å ha en überstiv bil så desse passa akkuratt:) Mvh. Med hvilke fjærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Åkrene har faktisk mulighet for det ja, 1300 kr per fjør. jeg vet UTMERKED hva TUV er! Når du fjerner vindinger på en fjør, så tar du bort den delen av fjørens egenskaper som de respektive vindingene gjorde! les litt mer før du skriver! Vet det, lest en god del om emnet tidligere.. Lært mye av en engelskmann, som jobber med akkurat dette.. Produsere fjører osv.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Er ikke rally kortere enn org. dempere? Vil det ikke funke med Lesjøfors 35mm senkefjærer? Club sport er jo veldig korte da og 35mm er ikke veldig mye senking. rally er ikke kortere.. så vidt jeg vet er det racing og club sport.. er usikker på sport skal de ha 1300kr pr fjør på åkrene? ohh blir mye spenn for 4 stk fjører.. eksisterer den fabrikken enda da? hørt så mye møkkprat om at den er lagt ned, og noen sier den ikke er det.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Mine Rally klemmer ihvertfall godt rundt lesjøfors fjærene, så de må være litt kortere. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 hmmm.. det gjør ikke bruttern sine.. fjøra hopper ut hvis du gjekker(sånn det skrives?) opp bilen Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 rally er ikke kortere.. så vidt jeg vet er det racing og club sport.. er usikker på sport skal de ha 1300kr pr fjør på åkrene? ohh blir mye spenn for 4 stk fjører.. eksisterer den fabrikken enda da? hørt så mye møkkprat om at den er lagt ned, og noen sier den ikke er det.. Club sport er ikke bare kortere, de er ekstremt mye kortere. Ville forundre meg om rally er ment for standard høyde på fjærene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 hmmm.. det gjør ikke bruttern sine.. fjøra hopper ut hvis du gjekker(sånn det skrives?) opp bilen Kanskje fordi han har kappa 3komma-mangerunder ? Eller gjorde det det når han hadde nye, orginale lesjøfors og? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg