Rassa Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Hei! Punkteringsfrie dekk altså - hvordan så du det (nysgjerrig):)? Ikke bevisst fra min side iallefall;). Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Jeg ser det utifra at det er et Marangoni dekk. Og de leveres som punkteringsfrie dekk til BMW org. Godt mulig de leverer vanlige dekk også. Men uansett jeg har aldri vært ute for et dekk med bedre veigrep enn det dekket der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Ok, skjønner. Tror ikke det er punkteringsfrie dekk, men jeg er veldig fornøyd med dekkene. Sitter bra både på vått og tørt:). I forhold til Nankang er de hvertfall meget bra. Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 I forhold til Nankang er de hvertfall meget bra. Nankang er jo et økonomi dekk så det meste er bedre enn det :) Veldig kjekk bil du har fått deg. Senk og jeg ville også tatt bort skvettlappen og lista langs kanalen. Blir mer clean look. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Nankang er jo et økonomi dekk så det meste er bedre enn det :) Veldig kjekk bil du har fått deg. Senk og jeg ville også tatt bort skvettlappen og lista langs kanalen. Blir mer clean look. Hehe, ja det skal ikke så mye til for å overgå Nankang;). Takk for det;)Har hatt bilen siden mars og er veldig fornøyd. Skvettlappene må nok bort ja, men er ikke de kanallistene "naglet" inn i kanalen slik at det etterlater seg hull når man tar listen vekk? Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hehe, ja det skal ikke så mye til for å overgå Nankang;). Takk for det;)Har hatt bilen siden mars og er veldig fornøyd. Skvettlappene må nok bort ja, men er ikke de kanallistene "naglet" inn i kanalen slik at det etterlater seg hull når man tar listen vekk? Selve lista er festet på nagler med såkalt nøklehull fester. Du kan skyve disse fremover å hekte de av bilen. Enkelt å montere igjen også, og det samles mye skitt bak her over tid så greit å rengjøre i blandt. Noen velger også å kjøre med disse naglene montert på bilen, ikke det peneste. De er skrudd i bilen, så du kan skru disse ut og tette igjen hullet med feks litt lim. Rutelim feks. Dersom du bruker lim med farge, kan du kjøpe en flekklakk og flekke en dråpe på hvert hull der hvor du har limt igjen hullet. Ettersom dette er nede på kanalen hvor det er en veldig ruglete overflate, er det enkelt å skjule "skavanken" med litt lakk, og viser ikke så godt igjen. Monter av listen å se hva du selv synes. Like enkel å sette på igjen. Om ikke annet får du gjort godt rent bak den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Høres ikke så vanskelig ut:). Får vel se på det til våren. Tenker skvettlappene er grei nå som vinteren mer eller mindre er her. Men skyver jeg bare listen fremover/bakover eller må jeg vippe den av naglene? Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Bilen din er et prakt-bevis på at clean, senk og felg er det som skal til å få oppmerksomhet. Liker valgene du har gjort. Keep it clean! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20359329 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 min golf v 1,9 tdi Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 (endret) Passer bra de felgene der på sort bil! :-) Endret Januar 14, 2010 av Sn0mann Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Passer bra det felgene der på sort bil! :-) takk:):) lurer på om eg skal lakke dei eller polere opp det blanke feltet, no er det maskinerte, så det er ikkje "speilblankt". og så har madammen skarpa opp 3 av 4 felger:angry: Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidvilla Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Legger ut min jeg og da,, 2006 sportline 2l tdi, div utstyr. Hva heter de felgene på det øverste bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycandy92 Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Da har jeg bestilt en ny brakke! :-) Golf Speed, min er nr.60 av 100. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Da var bilen kommet i sommer-modus igjen... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg