Gjest brunerune Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 225/40-16 på 9x16 felg. subba borti par ganger eller? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Og Kuhmo er blant de som er litt gavmilde med gummibredden så det ikke blir sååå strekt..? :D Ja, faktisk. Kumho blir ikke så mye strekt som mange andre. Blir omtrent som noen litt smale 215 dekk. Men om du skal ha felgene mine så er ikke det noe å bekymre seg over:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Bredden på dekket måles der det er bredest når det er montert på optimal felg. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hvordan er det å kjøre med 205/40 på 9*16..?Er det "farlig" på noe måte..? Det er som regel farlig ja, mindre sjanse for at de holder på lufta, dekket får mindre bæreevne, og vrenges fortere av felgen i feks svinger og dumper. Har vært flere stygge ulykker i Tyskland med strekte dekk. De måtte derfor trekke tilbake godkjenningen av bl.a 175/50-13 på 6,5-8x13 Leser du forskriften, står det faktisk at slitebanen skal være innenfor hjulbuen. Dette var skrevet før man begynte med strekte dekk, så det blir nok forandring av reglen. Får du problemer, få biltilsynet til å definere hvor slitebanen går over til å bli dekksiden........ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 subba borti par ganger eller? :D Subber litt. Har valsa inn kanten etter at det bildet ble tatt. Skal bytta til 215 dekk og slipe kanten litt tynnere med vinkelsliperen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Subber litt. Har valsa inn kanten etter at det bildet ble tatt. Skal bytta til 215 dekk og slipe kanten litt tynnere med vinkelsliperen. hmmm, rart..har 9*16 og 225/40-16 på min E30, og aldri subba:P Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 ENDELIG ett bilde med skikkelig strekk :D Men noe særlig pent er det ikke, i allfall ikke om målet er og ha 10cm felg kant:D Skoda med strekk:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=127961 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Har heller likt det...men tyskerne er jo ville etter den looken :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Amerikanerene begynner også å bli ganske ville etter "the euro look" med strekte dekk. Jeg synes det ser brutalt ut, men kanskje ikke så veldig praktisk eller "pent". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ikke 19", men 10x14" bak med 225/40 mener jeg det var. Ohhhhh gamle bilen min jo. :) her er et bilde hvor man ser strekken bak mye bedre ;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jepp, stemmer det. Forøvrig en skikkelig rå 2'er:) ENDELIG ett bilde med skikkelig strekk :D Men noe særlig pent er det ikke, i allfall ikke om målet er og ha 10cm felg kant:D Vil nå påstå at DeeLuxe sine felger har mye mer strekk. Og strekk er pent, imo. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Deeluxe postet bildene ETTER posten min :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Og jeg var den første til å poste av DeeLuxe sin i denne tråden:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg