Gå til innhold

hjelp til å montere montere MS på en 1,8T A3?

Ranger emnet


Stress87

Anbefalte innlegg

http://www.msefi.com

 

er du helt grønn er ikke ms noe for deg

 

Jeg har bare en ting å si til deg: ikke post svar om du bare kommer med svada.

Om han leser litt her og der og han får litt hjelp fra noen ,så vil han jo lære.

Det er jo i utgangspunktet hjelp til montering han spør etter, ikke om han bør droppe det pga han ikke er helt med enda pga manglende elektronikk-kunnskap. Det du sier er jo omtrent som om f.eks en tømrer sier til en lærling at hvis lærlingen ikke har brukt spikerpistol før, så bør han heller la være.. satt på spissen da...

 

Stress87: ser du er fra Bergen, kunne hende jeg kunne kikket litt. har ikke vært borti MS selv, men har vurdert det til 940'en min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om en skal bruke det orginale ledningsnettet må en nesten bruke alt sammen. svs nøkkel, hjerne, instrumenter osv for at ikke startsperren skal slå inn

 

Revo tech kan programere om hjernen slik at startsperren forsvinner samt at den blir chippet.

 

Eller har qpeng egne ledningsnett og hjerner slik at du kan koble alt rett i sikringsboksen og bruke instrumentene fra din bil og alle givere virker..

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Man lærer så lenge man lever.

 

han jeg skal kjøpe motoren av har ikke klart å få vekk start sperren, så det er derfor vi går for data sprut.

 

det greieste hadde jo vært å få det orginale ledingsnette til å fungere, men han har et ferdig lodda MS sprut liggene jeg kan få.

 

har tenkt på et sånt kit fra Qpeng men det koster...

 

V940R6: jeg har ikke begynt å montere motoren ennå! planen er å montere den å få den til å gå i stavanger.

Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår