Gå til innhold

Dere med E30 turbo...

Ranger emnet


Jokka

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å kjøpe meg en 323 E30, og jeg vil veldig gjerne ha turbo i den.

 

Jeg har sett litt rundt på forskjellige nett steder og har kommet frem til at bare det å få turbo er nokså dyrt, så det jeg lurer på er, hvor mye dere har lagt ut, og om det er veldig mye stress med å få den godkjent på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har litt utstyr og kan gjøre mye av jobben selv så kan du absolutt holde kostnadene nede.

 

Mitt tips er å handle ferdige "trimmet" brukte deler fra Sverige. MYE billigere der borte.. Så slipper du mye styr. Men ikke regn med at det er rimelig driftsikkert for 15k.. Da snakker vi enten brukt skrot eller tai-varer.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs jo helt hvor mye effekt du sikter på..

pure-pf har vel satt opp for en del effekt+holdbarhet..

hvis du fikser det meste(les: alt) sjøl, så blir det litt annet enn å kjøpe alle deler nye fra pure-pf=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.... har motor jeg..!!

2,7 turbo. motor:nye lager.avbalansert diesel veiv.320 råder. neddreide 325 stempler.o-ringa blokk.320 topp med nye olje tettinger hardere ventil fjærer og enem Z58 kam.nye vippearmer med styringer. just kamdrev.ny reg reim og strammer.nye simringer. dempeskott i bunnpanne. PPF fuelrail.Mfi 1680 dyser.PPFgrenrør.turbonetics t04e60 turbo.turbonetics racegate. 2-platet tilton clutch..2 stk bosch 909 bensin pumper... og sikkert noe jeg har glemt..!!

motor er opprinelig bygd av BS motor..!! gi bud!!

toyota 4Runner 36"

KE70 m/bmw turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår