Gå til innhold

Hvor kjøpe hjullager til e34 ?

Ranger emnet


Ottesen

Anbefalte innlegg

Heisann...

 

Skulle ha hatt noen hjullager bak til bimmer'n min jeg, noen som vet om noen kurante steder som selger det ?

 

Biltema fikk ikke inn på LENGE...

Mekonomen var det ganske så dyrt...

Bmw ( Brennes Auto ) fant ikke ut pris uten riktig info (måtte ha understellsnr) og jeg regner med at dem er ganske dyre...

 

Forslag ?

 

Mvh :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, mener det, visst jeg ikke husker helt feil så kostet det 525 kr stk der, ikke så værst egentlig...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takker, var ikke så gal pris tror jeg ? Har ikke sjekket åssen kursen er i danmark, men åssen fungerer det visst jeg bestiller derifra da ? Vet at dem har butikker i norge sverige også :) Bare sender dem ifra den nærmeste ?

 

Vet ikke om jeg er blind, men finner ikke noe sted å melde meg inn, kun login for dem som allerde er medlem...

 

Mvh

 

Edit: Kostet faktisk ca det samme for 2 stk hjullager der som 1 stk på det billigste stedet jeg har sett... ( biltema,mekonomen,bmw osv )

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, var ikke så gal pris tror jeg ? Har ikke sjekket åssen kursen er i danmark, men åssen fungerer det visst jeg bestiller derifra da ? Vet at dem har butikker i norge sverige også :) Bare sender dem ifra den nærmeste ?

 

Vet ikke om jeg er blind, men finner ikke noe sted å melde meg inn, kun login for dem som allerde er medlem...

 

Mvh

 

Edit: Kostet faktisk ca det samme for 2 stk hjullager der som 1 stk på det billigste stedet jeg har sett... ( biltema,mekonomen,bmw osv )

 

Eg kan anbefala koed.dk rask leveringstid og bra service. jeg bestillte en del ting på en torsdag, og hadde delene mandagen etter kl 12.

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan anbefala koed.dk rask leveringstid og bra service. jeg bestillte en del ting på en torsdag, og hadde delene mandagen etter kl 12.

 

Okay, det eneste som var negativt av at frakten ble litt dyr...:(

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ordnet seg nå, sjefen på biltema ringe å sa han kunne ta med 2 hjullager til meg i bestillingen :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med et par folk som mente det skulle la seg gjøre å bestille lager på mål!! Har en Trans Am der dette kunne være aktuelt i første omgang, men ser jo at lager til bmw er dyrt i norge, så det kunne være en tanke det også??

Tror de kaller det "maskinlager" eller noe... kvaliteten på disse skal vel være minst like bra som vanlig hjul-lager... etter det jeg har hørt da!!

Får riktig lager ved å se på nummeret som står på skiva innerst og ytterst på lageret... eller om man får vite størrelsen på BMW...

Sånne lager får man forøvrig tak i på div butikker som selger industri artikkler... har ikke prøvd selv enda, så jeg er ikke helt stødig i hvordan man går frem!!

Bare et tips jeg har hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Handlet hjullagre nå, jeg har ikke vært så rask se :)

 

Bestillt ifra gs, og er velig fornøyd på alle måter fra dem jeg :) Men jeg måtte gi opp skruingen, mangler umbrako verktøy som ikke knekker og slik :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Handlet hjullagre nå, jeg har ikke vært så rask se :)

 

Bestillt ifra gs, og er velig fornøyd på alle måter fra dem jeg :) Men jeg måtte gi opp skruingen, mangler umbrako verktøy som ikke knekker og slik :)

 

umbrako på bremse caliptrene du mener? er no dritt å bytte hjullager på E34 ass:( men d hender man må d da;)

GS er veldig bra, handler d meste fra dem:partyon:

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umbrako på bremse caliptrene du mener? er no dritt å bytte hjullager på E34 ass:( men d hender man må d da;)

GS er veldig bra, handler d meste fra dem:partyon:

 

Mente umbrakoene på drivakselen...:)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på bmw forhandler til 490 ,- eller noe sånt. Det er vel ikke så gal pris? var dyrere for uorginale..

 

Er nok ikke så galt det nei :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår