dinge Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 noe moro som golf mk1 gti bremser forann og stabstag for å ha under bilen er også intressangt som betaling! hva trenger du av bremsedeler da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 hva trenger du av bremsedeler da? bremsekraft forsterker og alt til frambrems Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Er bilen kjørbar/ brukbar slik den er nå? Hvilket senkesett er det på den? Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preludethomas Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Heisann! vet ikke hvor gammel denne posten er, men har du solgt bilen? hvis ikke kan jeg kjøpe og hente den i helgen.. Kan overføre penger tidligere hvis det er ønsker, men da må jeg ha konto nummer. mvh Thomas Siter 1996 Audi Cabriolet 1987 Volkswagen Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Er bilen kjørbar/ brukbar slik den er nå? Hvilket senkesett er det på den? ja den er kjørbar men den må eugodkjennes ->bytte kanal og litt smått står på hitec senk fra autospar.dempere rundt om er byttet rett før jeg avskiltet den Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Heisann! vet ikke hvor gammel denne posten er, men har du solgt bilen? hvis ikke kan jeg kjøpe og hente den i helgen.. Kan overføre penger tidligere hvis det er ønsker, men da må jeg ha konto nummer. mvh Thomas hei posten er rimelig ny den. bilen er ikke solgt ennå Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 ingen som greier å bestemme seg? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg