Gjest brunerune Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 det blir disse det da: 06166 Face lift Høyre foran 06167 Face lift Venstre foran Der har du det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 ok, da bestiller je de:) Hvor lang tid pleier det å ta før de er oppe hos meg? 2-3 dager? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 da er de bestilt:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Supert, tok 4 dager for meg. Oppkrav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 ok, hvordan er det å montere de? Hva må gjøres? noen som kan forklare meg..? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=58986&postcount=1 Jeg har bestilt de samme lyktene:D De er svindigge!!! :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=58986&postcount=1 Jeg har bestilt de samme lyktene:D De er svindigge!!! :D Hvor mye skal kuttes? og hvordan er koblingen etterpå? samme som på de gamle lyktene? digge lykter ja;) gleder meg til å få de på:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Skal kuttes endel.. Skal kuttes litt mer enn dette og, men du ser hva det går i.. ta dette først, så heller finpuss litt etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 takker brunerune;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Koblingsskjema.. ;) Det som står med rødt er: "På den gamle kontakten". Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 takk kenneth;) I dag fikk jeg tilbake nylakkert stylingkit. Bilder kommer så fort som mulig..:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Min mening, behold de originale... ser så utrolig mange biler med lyter i alle farger og fasonger som ikke ser ut i måneskinn :) Når de designet bilen holdt de sikkert på en stund med designet av lykter som passet best ;) Feks så jeg en A4 B5 med sota lykter og innmaten til Golf V!?!? Wtf? Ikke pent! Rene og pene linjer, helhet i design og styling er i hvertfall det som treffer meg! Lykke til med kjærra! Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Min mening, behold de originale... Dette er jeg helt uenig i. De orginale valeo lyktene til B5 pre-facelift, ser ikke ut i måneskinn. Alle som har respekt for seg selv burde bytte til facelift lykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Min mening, behold de originale... ser så utrolig mange biler med lyter i alle farger og fasonger som ikke ser ut i måneskinn :) Når de designet bilen holdt de sikkert på en stund med designet av lykter som passet best ;) Feks så jeg en A4 B5 med sota lykter og innmaten til Golf V!?!? Wtf? Ikke pent! Rene og pene linjer, helhet i design og styling er i hvertfall det som treffer meg! Lykke til med kjærra! min mening og nå erfaring:) er at facelift lyktene er mye bedre og penere. Bilen får et "nytt" look av de nye lyktene og jeg ble veldig fornøyd:) men jeg skjønner deg når det gjelder rene og pene linjer osv. Det er sant. Takk:) Det kommer bilder til neste uke, da er bilen ferdig:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Ikke bare er de fine.. De lyser nesten dobbelt så bra og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg