Gå til innhold

Audi A4 1.8T stasjonsvogn (flere bilder)

Ranger emnet


The Gølf

Anbefalte innlegg

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=58986&postcount=1

 

Jeg har bestilt de samme lyktene:D

 

De er svindigge!!! :D

 

Hvor mye skal kuttes? og hvordan er koblingen etterpå? samme som på de gamle lyktene?

 

digge lykter ja;) gleder meg til å få de på:)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening, behold de originale... ser så utrolig mange biler med lyter i alle farger og fasonger som ikke ser ut i måneskinn :) Når de designet bilen holdt de sikkert på en stund med designet av lykter som passet best ;) Feks så jeg en A4 B5 med sota lykter og innmaten til Golf V!?!? Wtf? Ikke pent! Rene og pene linjer, helhet i design og styling er i hvertfall det som treffer meg! Lykke til med kjærra!

Audi A4 B6 E8 TQS

 

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Min mening, behold de originale...

 

Dette er jeg helt uenig i. De orginale valeo lyktene til B5 pre-facelift, ser ikke ut i måneskinn. Alle som har respekt for seg selv burde bytte til facelift lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening, behold de originale... ser så utrolig mange biler med lyter i alle farger og fasonger som ikke ser ut i måneskinn :) Når de designet bilen holdt de sikkert på en stund med designet av lykter som passet best ;) Feks så jeg en A4 B5 med sota lykter og innmaten til Golf V!?!? Wtf? Ikke pent! Rene og pene linjer, helhet i design og styling er i hvertfall det som treffer meg! Lykke til med kjærra!

 

min mening og nå erfaring:) er at facelift lyktene er mye bedre og penere. Bilen får et "nytt" look av de nye lyktene og jeg ble veldig fornøyd:)

 

men jeg skjønner deg når det gjelder rene og pene linjer osv. Det er sant.

 

Takk:) Det kommer bilder til neste uke, da er bilen ferdig:)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår