OndSofa Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Det er det jo på den orginale RS4-fangeren også, men tviler på at den kommer uten fester :-) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Du ser jo på den at den ikke er original da. Det er vel ikke rieger heller det der, er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 den er ikke orginal nei.. ikke rieger..;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 den er ikke orginal nei.. ikke rieger..;) Så det.. Men dette blir da vel bra det. Hva med senking?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 senkingen kommer.. vurderer bare hva jeg skal ha.. justerbart eller bare fjærer.. Men er det noen som har en ekstra "viftereims strammer" (den saken som er ved siden av dynamoen) på lager.. min er ødelagt.. eller hvor kan man kjøpe en ny en? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Nå trenger jeg litt hjelp av dere her!! Det står mellom disse lyktene og facelift modellen. Jeg kan få helt nye facelift lykter til kr 1200. Hva ville dere ha gjort? hvilke lykter passer bilen min best? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Nå trenger jeg litt hjelp av dere her!! Det står mellom disse lyktene og facelift modellen. Jeg kan få helt nye facelift lykter til kr 1200. Hva ville dere ha gjort? hvilke lykter passer bilen min best? Jeg ville tatt facelift... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Gå for de sorte, de er fete :D Du vet du vil ha de du å ;) hehe Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Den bilen der er vel koksgrå, samme med lyktene, finner sortere lykter enn det, grå lykter (sota) på svart bil blir vel kanskje litt forskjell på.. men for guds skyld, gå for det DU liker best Gølf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Gå for de sorte, de er fete :D Du vet du vil ha de du å ;) hehe sant det;) hehe.. men så koster de dobbelt av det jeg får facelift lyktene for..:( Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 fargen på bilen min er ganske lik den som er vist over.. min er ikke helt svart.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 fargen på bilen min er ganske lik den som er vist over.. min er ikke helt svart.. Okei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 flere innspill?? jeg klarer ikke å bestemme meg:( Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Om du har tenkt å kjøre samme stil som den bilen på bildet der hadde jeg nok gått for de samme som sitter der. Facelift er også fine, men var cleane disse ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Om du har tenkt å kjøre samme stil som den bilen på bildet der hadde jeg nok gått for de samme som sitter der. Facelift er også fine, men var cleane disse ok. Samma mener jeg også. Er itte så altfor mange A4`er med disse grå lyktene! A4 med facelift kryr det jo av! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg