Gå til innhold

Audi A4 1.8T stasjonsvogn (flere bilder)

Ranger emnet


The Gølf

Anbefalte innlegg

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

senkingen kommer.. vurderer bare hva jeg skal ha.. justerbart eller bare fjærer..

 

Men er det noen som har en ekstra "viftereims strammer" (den saken som er ved siden av dynamoen) på lager.. min er ødelagt..

 

eller hvor kan man kjøpe en ny en?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

audi.jpg

 

Nå trenger jeg litt hjelp av dere her!!

 

Det står mellom disse lyktene og facelift modellen. Jeg kan få helt nye facelift lykter til kr 1200.

 

Hva ville dere ha gjort? hvilke lykter passer bilen min best?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
audi.jpg

 

Nå trenger jeg litt hjelp av dere her!!

 

Det står mellom disse lyktene og facelift modellen. Jeg kan få helt nye facelift lykter til kr 1200.

 

Hva ville dere ha gjort? hvilke lykter passer bilen min best?

 

Jeg ville tatt facelift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Den bilen der er vel koksgrå, samme med lyktene, finner sortere lykter enn det, grå lykter (sota) på svart bil blir vel kanskje litt forskjell på.. men for guds skyld, gå for det DU liker best Gølf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har tenkt å kjøre samme stil som den bilen på bildet der hadde jeg nok gått for de samme som sitter der. Facelift er også fine, men var cleane disse ok.

 

Samma mener jeg også. Er itte så altfor mange A4`er med disse grå lyktene! A4 med facelift kryr det jo av!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår