grandre Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 :pray Deilig da! Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 hehe, ja:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Her er det et par sideskjørt som passer til bilen min.. Problemet ser dere fort..:( Hva må man ut med for å få fikset dette? dyre saker dette el? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Må vel gå an å legge på no glassfiber, sparkel og lakkere opp igjen? Og sånt trenger ikke nødvendigvis koste så mye. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Jeg har null peil på glassfiber osv.. men sparkle og lakkere skal gå greit.. Håper det ikke koster så mye.. Så hvis det er noen her som klarer å få ordnet dette med glassfiberet så kontakt meg:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Gjør som alex sier, glassfiber og sparkling. Ikke veldig vanskelig det, biltema har det meste du trenger. Løp og kjøp.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 klarer jeg det lett selv (glassfiber greiene)? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 regner med at jeg tar disse skjørtene og fikser det som må gjøres selv.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Du burde klare å legge på glassfiberen selv. Jeg har aldri prøvd det, men etter hva jeg har sett på Bilstereo delen av forumet her så virker det ikke så fryktelig vanskelig :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 nei det er sant det du sier.. Kan jo titte litt ekstra på bildene deres før jeg begynner;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hehe nei ikke vanskelig det. Kan bruke glassfibersparkel eller matter. Må regne med at det kan være litt tidkrevende å slipe ned og bygge opp. Biltema har alt du trenger! Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hmm... har drevve en del med glassfiber.. det er ikke så vanskelig.. dra på en fargehandel... der får du kjøpt glassfiberduk 1*1meter koste ca 20kr.. + polyester og herder husker ikke prisen.. men ikke så dyrt.. du burde tenke på å stå en plass som holder ca 15grader eller mer... forming er lett.. regner med at du trenger 2lag, pluss sparkel.. men det er viktig å få ut stort sett all luft som kommer mellom di to lagene... men vest du kjøpe en duk på 1*1meter tel 20kr, så har du råd tel å prøve dæ fram nån ganga... Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 ikke noe problem i det heletatt :) første gangen jeg gjorde det var det ingen problemer men du kan nok bli litt susete i hue hvis du ikke har bra med frisk luft :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hmm... har drevve en del med glassfiber.. det er ikke så vanskelig.. dra på en fargehandel... der får du kjøpt glassfiberduk 1*1meter koste ca 20kr.. + polyester og herder husker ikke prisen.. men ikke så dyrt.. du burde tenke på å stå en plass som holder ca 15grader eller mer... forming er lett.. regner med at du trenger 2lag, pluss sparkel.. men det er viktig å få ut stort sett all luft som kommer mellom di to lagene... men vest du kjøpe en duk på 1*1meter tel 20kr, så har du råd tel å prøve dæ fram nån ganga... ja ok.. da får jeg gjøre dette og se hvordan det går.. kanskje jeg prøver det på noe annet før jeg går over på skjørtene.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 ikke noe problem i det heletatt :) første gangen jeg gjorde det var det ingen problemer men du kan nok bli litt susete i hue hvis du ikke har bra med frisk luft :) hehe.ja ok. da skal jeg ha det i bakhue;) men hvis jeg ikke skulle klare det(tror jeg skal klare det da men) så sender jeg det inn til Bakkes Autolakk i Lørenskog.. Han som driver firmaet er faren til en kamerat.. Han kan sikkert fikse det for en billig penge:) Men det er jo litt morsomtom jeg klarer det selv:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg