The Gølf Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 ok.. hvordan er montering av et slikt filter.. ser at det er et bilde av monteringa på siden.. er det mye jobb å fikse dette? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 har sett på http://www.kollevold.no/ ... har de noe som passer bilen min? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 ok.. hvordan er montering av et slikt filter.. ser at det er et bilde av monteringa på siden.. er det mye jobb å fikse dette? såvidt je husker så følger det med bruksanvisning. eller at du kan laste det ned på sida dems...litt usikker...itte mye jobb å montere det der.. bsr har bra filtre som itte er innlagt med olje, så fyr løs du. Kollevold bruker K&N filter...trykk på det så finner du fram tell hvilket filter som passer din bil..mao dem har et filter som passer bilen din ja..;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hvordan montere konfilter kan du finne her: http://www.knfilters.com/search/hp_search.aspx Bare skriv inn Mod, Merke, Motor str også Velg Installation Instruction Sheet Selv om du ikke skal bruke K&N så er det samme måte. Kan jo også slenge ut bildeserien min på bytting av filter på den gammle bilen min 1.8T 97mod Jeg la også et ekstra rør opp til filtre fra fangeren slik at det skulle få mer kald luft. Du ser det på venstre side på bilde under SHOW SHOW SHOW SHOW SHOW SHOW BILDER Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 dette så bra ut veit du .... fin guide til montering åssen går det med bilen blei det noen bivirkninger eller bensinøkning eller noe Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Ingen bivirkninger på den bilen der i alle fall når jeg hadde den. Men etter all den trimminga jeg gjorde med bilen brukte den 1.1 på mila ca. Men de sier jo at du skal få mindre bensin forbruk av slike filtrer. Har et nytt slik K&N filter liggende til salgs om du kunne tenke deg det?? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Genial howtodo :) Bruker vel litt mer bensin, siden enn vil dra på mye mere for å fremskape lyden ;P men det er jo "din egen feil" Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Genial howtodo :) Bruker vel litt mer bensin, siden enn vil dra på mye mere for å fremskape lyden ;P men det er jo "din egen feil" Hehe, takker. Trur man skal klare det med den :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 takk for en flott guide til hvordan man monterer.. fikk foresten tilbud på chiptrimming på bilen i dag.. Firmaet jeg spurte skulle ha 4750 inkl montering for å hente ut 200hk og 300nm... syns ikke det var så ille pris... Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 takk for en flott guide til hvordan man monterer.. fikk foresten tilbud på chiptrimming på bilen i dag.. Firmaet jeg spurte skulle ha 4750 inkl montering for å hente ut 200hk og 300nm... syns ikke det var så ille pris... Hei. Hvilket firma var dette? Fattern vurderer chipping og da er det her et ganske bra tilbud ser je..Ta det på pm hvis du av en eller annen grunn itte vil si det her! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Det hørtes stygg billig, litt ivrig på å vite hvor dette var jeg også, hehe Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hehe.. ja det var ganske billig.. jeg kan begynne å gi dere hint;) firmaet ligger nær Bergen.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hehe.. ja det var ganske billig.. jeg kan begynne å gi dere hint;) firmaet ligger nær Bergen.. Litt langt å kjøre til Bergen for å få chippa bilen vel? :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 ja det er det.. men jeg skulle bare sende ham styreenheten evt.. kan da bli enda billigere pga at jeg tar monteringen selv.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Ikke dumt :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg