Gå til innhold

Audi A4 1.8T stasjonsvogn (flere bilder)

Ranger emnet


The Gølf

Anbefalte innlegg

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei det viste jeg ikke.. hvor mye skal de ha for å chippe? På ts skal de ha 7000..

 

Tja..Du har 150 hk og ca 210 Nm org hvis je itte husker helt galt. Chippen dem oppgir øker effekten til 187 hk og 285 Nm. Prisen er ca 8900 kr inkl montering. ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nå har jeg fått kjøpt meg plastikk til bilen.. skal sette dette på til våren..

 

bak.png

 

front.png

 

Det jeg mangler nå er:

 

- Senkefjærer (sett)

- Effektanlegg (potte)

- Noen som kan lakkere ekstra billig:)

 

Noen som vet om noe eller noen?;)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok jeg meg den frihet å bruke det første bildet her. Hvis eiern vil ha det fjernet så bare å si ifra! ;)

 

Facelift lykter:

DSCF0144.jpg

 

IKKE faceliftlykter, altså slik dine er:

Img_1031.jpg

 

Du ser sikkert hva som er forskjellen på før og etter facelift. Faceliftlyktene kom vel i rundt 1999-2000 modeller hvis je itte husker feil. Facelift eller ansiktsløftning er noe dem gjør for å gjøra bilen mere populær og at den ser litt freskere og nyere ut. Mulig du visste alt det her men var et forsøk fra min side. hehe :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok jeg meg den frihet å bruke det første bildet her. Hvis eiern vil ha det fjernet så bare å si ifra! ;)

 

Facelift lykter:

http://i20.photobucket.com/albums/b218/Kristian_/DSCF0144.jpg

 

IKKE faceliftlykter, altså slik dine er:

http://i20.photobucket.com/albums/b218/Kristian_/Img_1031.jpg

 

Du ser sikkert hva som er forskjellen på før og etter facelift. Faceliftlyktene kom vel i rundt 1999-2000 modeller hvis je itte husker feil. Facelift eller ansiktsløftning er noe dem gjør for å gjøra bilen mere populær og at den ser litt freskere og nyere ut. Mulig du visste alt det her men var et forsøk fra min side. hehe :)

 

:redxpoke

 

Edit:

The Gølf: Kan bli bra med den stylinga :) Tror ikke jeg har sett de to fangerene på samme bil før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente med det innlegget der? hehe..er det bare jeg som ser bildene je la ut?

 

Mente at det bare er røde X i stedet for bilder. Når jeg trykker på linken kommer dette opp å:

Sorry, the page you requested was not found

Please check the URL for proper spelling and capitalization. If you're having trouble locating a page on Photobucket, try visiting the home page. Also, you may find what you are looking for using the search below.

 

Er noe rart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente at det bare er røde X i stedet for bilder. Når jeg trykker på linken kommer dette opp å:

 

 

Er noe rart :P

 

ohh...kjipt...fader a...sikkert noe gærnt med photobucket elns...får håpe det blir i orden att for je vet itte åssen man fikser det ellers :p

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår