al3x Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 noen andre her på forumet som kan vise meg før og etter bilder av facelift lykter? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=5661&highlight=facelift Der har du installasjonsguide å :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 se der ja:) nå skjønner jeg hvorfor folk bytter om;) må nesten skaffe meg dette da:) man får kjøpt disse lyktene på hella? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Har ikke fått kommet så langt at jeg har bytta til facelift lykter selv enda, men det kommer. Skal ha med angel eyes jeg da :) Fant ikke noe på sidene til Hella, men finnes mange butikker og nettsteder som selger facelift lykter med og uten angel eyes i chrome eller sort chrome. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 ok.. jeg får nemlig 50-70% rabatt på alle ting på Hella skjønner du, så jeg får vel høre om de har noe:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 ehh.. driver å se litt på dumpventil nå.. noen som har noe bra forslag? Og er det noen som har linker til billige Rieger sideskjørt..? Eller som skal selge.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Ikke se på dumpventil, se heller etter resirkventil med åpent konluftfilter. Hvorfor? Søk i forumet så finner du ut av det.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Helt enig med vx2go. Kjører selv med forge resirk på min og åpent luftfilter, funker bra! http://www.bsbildeler.no/butikk/ har mye billig styling og sånn Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Forge eller Viper ( som Turbonetics egentlig lager) er noen resirk ventiler jeg har god erfaring med Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 ja oki.. har ikke så mye peil på dette egentlig.. Noen som har linker til der man kan kjøpe og hva man bør kjøpe? evt anbefalinger? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Jeg har noen brukte sideskjørt liggende som jeg skal ha bort.. Er en liten skade på de foran, men det synes ikke når du setter de på. Er ikke så lett å ta av sideskjørt som er dynka i sikaflex å limt på.. :p Se ser slik ut.. (Rieger) Ellers så kan jeg jo anbefale disse, som står på min bil nå:Rieger sideskjørt Har jo som du ser samme bakfangeren som du har kjøpt, og jeg synes at sideskjørtene passer bra ihop. Har en anna frontfanger da.. Men husk at det blir lite klaring bak med så dyp bakfanger.. ;) Også kan jeg godt lakkere fangerene dine hvis du betaler for lakken.. Bare å stikke innom oppe i finnmarka.. grinchy Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 hei Kan du ta et bilde av bulken..? Jeg har som mange andre en svart plastikkant liggenes langs kanalen på Audien.. Skal man ta av denne plastikken før man monterer på sideskjørtene som du har? eller limes det oppå denne svarte lista som ligger der nede..? Mye skal du ha for sideskjørtene? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 hei Kan du ta et bilde av bulken..? Jeg har som mange andre en svart plastikkant liggenes langs kanalen på Audien.. Skal man ta av denne plastikken før man monterer på sideskjørtene som du har? eller limes det oppå denne svarte lista som ligger der nede..? Mye skal du ha for sideskjørtene? Den skrus av ved bytte til sideskjørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 ok.. for jeg fikk beskjed om at det var noen sideskjørt som bare skulle limes på denne kanten.. blant annet NeoDesign sine sideskjørt.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 men over til resirkventil med åpent konluftfilter igjen.. noen anbefalinger? hva skal jeg gjøre for å få mere sus når jeg gir mer gass..? også har jeg sett på bilen til lowrider_a8 og syns grillen på bilen hans er fin.. Må man ta av den chrom lista på org grillen og sette den på en grill som er emblemfri? fungerer denne grillen da? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 men over til resirkventil med åpent konluftfilter igjen.. noen anbefalinger? hva skal jeg gjøre for å få mere sus når jeg gir mer gass..? QUOTE=The Gølf For å få mere sus når du gir skar anbefaler jeg deg å chippe bilen din samt sette på et luftfilter. Åpent eller innsats, ditt valg. Et bra åpent filter-kit finner du på http://www.autopower.no. Se ned til venstre å blå til du finner Optiflow filter kit på lista. Mer trenger du itte. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg