Ole-mann Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Bli kult dette kompis, jeg tror dråpe speiler vil kle bilen godt :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Får vel oppdatere litt her siden det har skjedd sånn smått med ting :) Nye speil(cup/dtm), deksler på stolpene mellom siderutene(de er i karbon look nå,men skal lakkes i sort blank sammen med speilene), nye klare frontlykter samt klare blinklys. Huff jeg liker ikke looken på bilen når den er så høy! Nye orginale RS matter i sort stoff, og nye orginale RS pedaler. Har også satt på Momo girkule, men det ble gjort etter bildet ble tatt. Så har det blitt litt nytt stereo. Alpine mrv-450f 5-kanals forsterker, Alpine type R 10" sub og to-veis Focal 100CVX høytalere baki. Har også bygd om anlegget litt: Sagd formen på selve gulvet og måler opp litt div til utskjæringer: Sånn sitterforsterkeren fast Og i bilen. Alt er lagd for at det skal være praktisk, kan ta av dekselet over sub og forsterker og ta ut hele subkassa, og jeg kommer enkelt til forsterker for justering, samt om jeg må ta den helt ut. Og sånn med dekselet over: Sånn ble det ferdig, det sorte stoffet er faktisk bunadstoff, tåler mye mer samt loer ikke så mye som filt, og det røde er i microfiber stoff, ser ut som alcantara bare mye billigere. Det som gjenstår er plexiglass over forsterkeren, samt et eller annet deksel over subben som kan brukes når bagasjen skal fullastes. Og nå venter jeg på ett par deler, fikk beskjed på mail at de ble sendt til meg for ca 1 uke siden. Det er ny frontleppe samt takspoiler. Frontleppa: Takspoiler: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Se her ja. Artig å se at det skjer ting med det gamle gliset mitt også:) Likte godt det du har gjort med stereoen...ble meget pent baki der! Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Se her ja. Artig å se at det skjer ting med det gamle gliset mitt også:)Likte godt det du har gjort med stereoen...ble meget pent baki der! Ja det skjer da litt nå og litt da :) Hyggelig å høre det jeg gjør faller i smak :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Det gjør det absolutt. Blir bra når du får senket den til sin "rette" høyde igjen :D Har du montert høytalere bak? Isåfall hvordan? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Det gjør det absolutt.Blir bra når du får senket den til sin "rette" høyde igjen :D Har du montert høytalere bak? Isåfall hvordan? Det er orginale fester baki der for 6x4" høytalere, men fant ingen spes bra høytalere med den størreslen, så valgte da noen greie 4" fra focal. Jeg skrudde de fest på festene høytalerne kom bort til, og så brukte jeg faktisk litt strips for å holde resten på plass. Fungerte helt greit hvertfall, og lyde ble mye bedre for de som sitter i baksetet, samt at lyden fyller ut mer i bilen enn før, hører ikke like mye støy fra bagasjen blant annet. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Ah, var det det ja. Vil tro det fyller bedre i coupèen nå. Koblet du disse opp til forsterkeren, eller rett fra spilleren? Hvilke kabler har du brukt? Lurer på å gjøre noe liknende i Passaten min.. Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Ah, var det det ja.Vil tro det fyller bedre i coupèen nå. Koblet du disse opp til forsterkeren, eller rett fra spilleren? Hvilke kabler har du brukt? Lurer på å gjøre noe liknende i Passaten min.. alle høytalerne i bilen er koblet til forsterkeren, så da baki er også det :) Fikk med noen kabler fra der jeg kjøpte høytalerne (bassbrothers.no), så brukte de. Er helt vanlige høytaler ledninger :) Om det er strømkablene du tenker på, så har jeg trukket en 35mm2 kabel fra batteriet og bak :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Ok, topp. Har du dempet noe baki? Dempematter eller lignende? Mye spørsmål her nå:hello: Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Ok, topp. Har du dempet noe baki?Dempematter eller lignende? Mye spørsmål her nå:hello: er bare å spørre :) Jeg har lagt noen asfalt matter på gulvet, selve karosseriet. Og under gulvet jeg nettopp laget har jeg satt på sånne dempematter, sånne med sølv på ene siden. Utenom det har jeg ikke dempet noe ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Takk for svar:) Har du bygget kasse og felt nedi bak, eller bare dempet og latt hjulbrønnen ta den jobben? Edit: så det nå:angelsmili: Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Takk for svar:) Har du bygget kasse og felt nedi bak, eller bare dempet og latt hjulbrønnen ta den jobben? Edit: så det nå:angelsmili: Har bare lagt subkassa nedi der ja ;) Og festet den litt slik at den står rolig og fint :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Ja detter ble veldig bra, likte sterioen ekstra godt ;) det gjorde seg med med klare front lykter må jeg si, de andre var så "gromsette" hehe. Hm pene matter og pedaler lurer på om jeg skal ta en tur og "låne" de hehe :) stå på videre gleder meg til leppa og vingen kommer sammen med sommer felgene og SENK... :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 I dag var jeg å hentet delene fra lakkering, har ikke bilde av bak på bilen siden takspoileren står nedteipa pga at den tørker etter lim. Har også sendt den nye grillen til lakkering, henter den neste fredag :) Her er bilde av fronten: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Den fronten blev pen. Faktisk litt gøy å se noen som ikke går for RS front :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg