acoupe Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 vurderer å flytte tåkelysene ned jeg å. er det Hella Micro De du har der nede el? evt hvor kjøpte du dine? mye jobb? nei er ikke hella micro, er sånne linse tåkelys dem selger på blant annet biltema. Det er litt jobb ja, må kuttes og tilpasses litt. Måtte flytte tute hornet og litt småting for å få de ut på sidene. Litt enklere å sette de helt innerst men er penest ut på sidene. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 okay, lyser de bra el? nei er ikke hella micro, er sånne linse tåkelys dem selger på blant annet biltema.Det er litt jobb ja, må kuttes og tilpasses litt. Måtte flytte tute hornet og litt småting for å få de ut på sidene. Litt enklere å sette de helt innerst men er penest ut på sidene. Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 okay, lyser de bra el? de funker vel best kosmetisk sett, men de lyser jo opp litt da. Dessuten har jo jeg xenon i mine så de lyser jo ganske bedre enn halogen :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Tok noen kjappe bilder av bilen etter noen slag golf i dag :) Ser fram til å få den litt lavere foran nå :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Hei, Sykt fine bilder, lekkert ass............. Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Pen bil, pene bilder! Du har kontroll på kameraet ser jeg :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4TDi Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Sykt bra bilder!! Dette kan du :) Helt rått med kontrasten mellom omgivelsene og bilen. :thumb Holder du fotokurs...;) Hehe!! :D Siter -Ka vi sku ha gjort utn have, sku vi ha bært båtan...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Kånge bilder :D Ble jo nesten forelsket ;)hehe Kunne godt ha tenkt meg å kunne tatt slike bilder ja ;D Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 tusen takk for de hyggelige tilbakemeldingene :) Alltid like koselig :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Legger ut noen bilder for synets skyld jeg :) Ikke skjedd stort bortsett fra "nye" blinklys foran. Skal snart sette på øyelokk, og nye deksler med riller istede for netting nede i fangeren hvor tåkelysene er. Ny grill fra Mattig er også på vei, men har den nok ikke før om 2-3 uker. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 pent, er veldig pen denne bilen din ass, da er det bare og vente på bilder om ca tre fire uker da :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Tenkte jeg kunne nevne det: Lurer på å selge de nye felgene når sommer sesongen er over. Så om noen er intr så si ifra, litt om dekk/felg: Felg: 18x8" et38 Merke:Zito Dekk 225/40/18, Nexen forsterkede dekk foran og aurora dekk bak. Alle dekkene har masse mønster igjen. Så langt ingen uhell skjer så fremstår dekk og felger som strøkne, bortsett fra maskeringskanten etter eikene ble lakkert sorte ikke er 100% ren, men det er ikke noe man ser før man legger seg ned å kikker etter det. Prisen kommer nok til å ligge på rundt 7000,- pluss evnt frakt. Så da har evnt interesserte litt tid til å tenke på det :) Kommer forresten noen oppdateringer om ikke altfor lenge :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 de felgene er jo drit råe... sikkler litt nå ;) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 de felgene er jo drit råe... sikkler litt nå ;) Ole jobb litt overtid og selg de du har nå, så går det vel greit det ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 kommer opp og henter de nå jeg ;D hehe neida.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg