Gå til innhold

Min 2000 mod Skoda Octavia

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Personlig er jeg ikke noe fan av blå LEDs, men det gjelder på en måte DET MESTE som mobiltelefoner, laptop, subwoofere osv...

 

Tenkte på dette med at du skrev du vurderte å kvitte deg med de kromhåndtakene og heller ta de sort. Tror du ikke det hadde blitt mer helhetllig om du fikk disse tilbake til rødt? Ville heller brukt litt tid på å lakke denne litt blanke sortfarven på stolpene mellom vinduene så alt fom speil til bakre rute er sort/mørkt - blitt veldig helhetlig.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig er jeg ikke noe fan av blå LEDs, men det gjelder på en måte DET MESTE som mobiltelefoner, laptop, subwoofere osv...

 

Tenkte på dette med at du skrev du vurderte å kvitte deg med de kromhåndtakene og heller ta de sort. Tror du ikke det hadde blitt mer helhetllig om du fikk disse tilbake til rødt? Ville heller brukt litt tid på å lakke denne litt blanke sortfarven på stolpene mellom vinduene så alt fom speil til bakre rute er sort/mørkt - blitt veldig helhetlig.

 

arg...nå sa du jo planen min jo! hehe..skal enten lakke eller få lagt folie på stolpene mellom vinduene. Har hatt denne planen en stund nå :)

Men ja kanskje det kan være fint å ha håndtakene rødt igjen nå som jeg har fått mere kontranster på bilen, få ta å rive av dem å se, eneste er at de er ganske kraftig limt på. Men kan jo prøve å varme dem opp litt.

Ang LED`s så har jeg alltid likt blåe lys i interiøret, så er litt smak og behag der ja:)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg likte det blå lyset... faktisk likte jeg det så godt at jeg nå vurdere å gjøre det samme selv;) Eneste problemet mitt er at jeg har climatronic, og regner med at den nøtta kan bli litt vanskelig å løse...

 

Ellers så begynner du å få gromt mange detaljer på bilen din! Likte spesielt godt den lista under vinduene... Er dette også ebay.de? Ser i tidligere innlegg at ebay er ditt svar på det meste...:) Hehe!

 

Forresten.. Du tar ikke imot bestilling på slike "diskanthus"...;) De ble jo skikkelig bra. Har montert et Rockford Fosgate frontsett i min, men er ikke helt happy med løsninga jeg fikk på diskanten... De er foreløpig bare tapet med ducktape inni di originale festene..:well:

 

Men, må vel bare komme meg hjem, slik at jeg kan få lagt ut litt oppdateringer på min side....;)

-Ka vi sku ha gjort utn have, sku vi ha bært båtan...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg likte det blå lyset... faktisk likte jeg det så godt at jeg nå vurdere å gjøre det samme selv;) Eneste problemet mitt er at jeg har climatronic, og regner med at den nøtta kan bli litt vanskelig å løse...

 

Ellers så begynner du å få gromt mange detaljer på bilen din! Likte spesielt godt den lista under vinduene... Er dette også ebay.de? Ser i tidligere innlegg at ebay er ditt svar på det meste...:) Hehe!

 

Forresten.. Du tar ikke imot bestilling på slike "diskanthus"...;) De ble jo skikkelig bra. Har montert et Rockford Fosgate frontsett i min, men er ikke helt happy med løsninga jeg fikk på diskanten... De er foreløpig bare tapet med ducktape inni di originale festene..:well:

 

Men, må vel bare komme meg hjem, slik at jeg kan få lagt ut litt oppdateringer på min side....;)

 

Bare å sende husene, sparkel, pussepapir, grunning og lakk så ordner jeg det til deg jeg vet du..hehe :)

Den lista under vinduet er ikke fra ebay, kjøpte slik 8m med pyntelist på bilekstra. Veldig enkelt og lett å montere.

Men takk for tilbakemelding :)

Ang climaen din, så lurer jeg det kan monteres ett slags filter som gjør lyset blått, men dette må du nesten høre med andre om, kan pent lite om sånt.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det skjer ikke stort på bilen for tiden.

Men i helga skiftet jeg demperne bak, fikk rett og slett ikke til de foran da jeg ikke fikk dem løs nederst der dem glir inn i det "hullet" som er klemt sammen med en bolt. Noen som har en bra ide for å få demperen løs?

Ellers har jeg gjort en liten bestilling:

 

H3 6000k Xenon kit til tåkelysene:

6000k.jpg

10000k h3 reserve pærer:

10000k.jpg

Hvite LED pærer til blinklysene foran hvor jeg har koblet til rele så fungerer også som parklys, håper disse pærene er tilnærmet lik farge som jeg får i tåkelysene:

0f8f_1.JPG

Og så skjedde det noe tull med min forige bestilling på blinklys foran, så bestilte nye til begge sider, men i klarglass som du finner på 2000 mod og nyere:

dsp_dsc00378_1175858351.jpgdsp_dsc00379_1175858460.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei bra med de LED pærene det må jeg si, råe og billige felger, da er litt for store til min også da hehe... pokker...

 

neida, funker fint på din ;)

Mine ble for store etter jeg satte på nye dempere og fjører, for de senker mer enn kun senkefjører på orginale dempere ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er sykelig opptatt av lys, er jo det første man ser av bilen på avstand og i det hele tatt når du kommer mot bilen forfra, så må jo se skikkelig ut ;)

 

Endelig godt å høre at jeg ikke er alene i byen om det! hehe :D

 

 

Ble griserått de lysene stian!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår