acoupe Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ganske pen bil det der! Men skulle vel hatt større motor;) selvsagt skulle man det. Men det er viktigere at den er bensingjerrig, må tenkte litt fornuftig av og til, har uansett en annen bil som får bistå med motoren etter hvert :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Men skulle vel hatt større motor;) Vil vi ikke alle det? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Flott bil og flotte bilder! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Flott bil og flotte bilder! :) takk for det :) Gleder meg nå til å "gjennomføre" chrome detaljene, altså lista nederst på bakluka og speilene, skulle kanskje hatt en speilblank kant på felgene også for å virkelig gjennomføre stilen men.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 ett bilde jeg ble litt fornøyd med :) Her ser dere også hvordan de nye pærene lyser: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Ble killer med de nye pærene:phatyo Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Kul bil det her ja! Syns det blei bra med de dør-håndtakene jeg...Ang. de pærene, hvor får man tak i slike... skulle hatt et par i corradon serru Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Kul bil det her ja! Syns det blei bra med de dør-håndtakene jeg...Ang. de pærene, hvor får man tak i slike... skulle hatt et par i corradon serru takk for det. Pærene skaffet jeg på ebay, men mange her hjemme som selger også. Husker ingen nettadresser men sikkert andre her som kan hjelpe deg med det :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulliksen Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hei, Flott bil du har fått deg! Det er faktisk gamlefelga mine som står på den. Du nevner speilblank kant ser jeg. Utifra bildene er ikke felga polert på lenge, så jeg ville gått over med veldig fint pussepapir for så å polere de opp med autosol. Da skal du se at kanten blir blank! Husk at alu trenger mye vedlikehold(polering) for at det skal holde seg fint. Nå husker jeg ikke om Arne lakkerte opp felgene på ny , hvis ikke hadde jeg spandert et nytt lakkstrøk på dem (-: Siter - 1997 Audi A3 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hei, Flott bil du har fått deg! Det er faktisk gamlefelga mine som står på den. Du nevner speilblank kant ser jeg. Utifra bildene er ikke felga polert på lenge, så jeg ville gått over med veldig fint pussepapir for så å polere de opp med autosol. Da skal du se at kanten blir blank! Husk at alu trenger mye vedlikehold(polering) for at det skal holde seg fint. Nå husker jeg ikke om Arne lakkerte opp felgene på ny , hvis ikke hadde jeg spandert et nytt lakkstrøk på dem (-: takk for det. Skal ta en liten puss på dem i vinter jeg, så dem er fine å blanke til sommeren igjen :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 i dag fikk jeg chromelista til bakluka, den var ikke tilpasset så måtte gjøre dette selv, men det var ikke no problem. Har også monter led pærer til skiltbelysningen som dere ser på bildet, skal ta bedre bilde i morgen: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 her er ett bedre bilde av skiltbelysningen og chrome lista :) For de som vil se flere bilder av bilen, kan man følge med på bildetråden min : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147625 Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 nå vet jeg åssen familebil jeg skal ha i alle fall =) billige i forsikring også disse eller? edit: bytte potta bak til en med større utblås event DTM style? hadde blitt killer :D Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 nå vet jeg åssen familebil jeg skal ha i alle fall =) billige i forsikring også disse eller? edit: bytte potta bak til en med større utblås event DTM style? hadde blitt killer :D er billige å forsikre ja ;) Nei skal ikke ha større potter, men har tenkt litt på en oval på hver side av bakfangeren. Men dette er ikke noe jeg gidder å prioritere akkuratt nå. Men det blir uansett ikke no dtm stil, liker ikke helt det ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Nå, noe nytt her da?;) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg