Gå til innhold

Tjekk: prosjekt 2000 Impreza gt turbo

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

Da er det 2 firma jeg har handla deler med fåreløpig til imprezan jeg må skryte litt av.... begge firma svarer ekstremt kjapt på mail (vi som har handla litt over nett veit jo at det nesten er sjeldent de id heletatt svarer) det ene kjøpte jeg skvettlapper og et grill emblem av og de heter http://www.scoobyparts.com jeg handla vanlig igjennom nettbutikken og fikk en mail samme dag om hva frakta var og om jeg framdeles ville gjennomføre handelen. da jeg sa ja blei sendinga sendt samme dag :) sendte dem litt skryt på mail og det la de ut i feedback delen sin.

 

det andre firmaet har jeg jo nevnt fra før og det er jo http://www.turbofun.no en gjeng jeg ikke hadde hørt om en gang før en forumbruker tipsa meg tidligere i tråden.... se også svarer ekstremt for og er behjelpelige å trivelige.... handla frontmontert intercooler av de som kommer om et par ukers tid :) TIL EN EXTREM PRIS har faktisk funnet samme sett andre plasser på nettet til en langt høyere pris en de gir :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde bilen på 150 000 service i dag...... så nå er alle vesker nye bortsett ifra kjøleveska for vannpumpa lakk så tar det samtidig som den skiftes.....

 

Bilen går bredt nå når den tydeligvis funka bedre sperra med rett diff olje på.....

 

Å i morra tilig skal bilen inn å ha på dekoren :) bilder kommer i morra

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice bil!!

 

stusser bare på 1 ting... har selv kjørt en del impreza med ca 330hk og også kjørt MYE s2 med samma effekt...er det en bil som er overstyrt er det s2'en da... impreza er jo 50/50...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice bil!!

 

stusser bare på 1 ting... har selv kjørt en del impreza med ca 330hk og også kjørt MYE s2 med samma effekt...er det en bil som er overstyrt er det s2'en da... impreza er jo 50/50...

 

 

Hvis det er snakk om GT så er den 50/50 med orginal kasse, ja. Men 330hk på en GT? Da har det vært gjort mye med den. Hvis det hadde vært GC8 STI fra japan kan den ha DCCD (Justerbar centerdiff) og da kan man regulere fra 65/35 driv med åpne differ til 50/50 med full sperre forann og bak. Gradvis justering mellom stillingene. Disse bilene har rundt 280hk orginalt. Men med litt godvilje og et stivere stabstag bak (Whiteline) så er en Impreza med 50/50 kasse MEGET tailhappy. :) De fleste vet vel at AUDA er understyrt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice bil!!

 

stusser bare på 1 ting... har selv kjørt en del impreza med ca 330hk og også kjørt MYE s2 med samma effekt...er det en bil som er overstyrt er det s2'en da... impreza er jo 50/50...

 

 

tviler da for s2 er veldig understyrt og er også 50/50

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er snakk om GT så er den 50/50 med orginal kasse, ja. Men 330hk på en GT? Da har det vært gjort mye med den. Hvis det hadde vært GC8 STI fra japan kan den ha DCCD (Justerbar centerdiff) og da kan man regulere fra 65/35 driv med åpne differ til 50/50 med full sperre forann og bak. Gradvis justering mellom stillingene. Disse bilene har rundt 280hk orginalt. Men med litt godvilje og et stivere stabstag bak (Whiteline) så er en Impreza med 50/50 kasse MEGET tailhappy. :) De fleste vet vel at AUDA er understyrt??

 

 

er en gt det er snakk om ja...bilen er tidligere eid av harald hellum...var han som tunet den opp! og ja...det var gjort en del med den! satt mye spesielle deler i den! :)

 

klart ikke audien overstyrer uten videre på asfalt...men på vinterføre er audien MYE mer leken....og ja den er mer leken på asfalt og...vil man går rompa ut! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en gt det er snakk om ja...bilen er tidligere eid av harald hellum...var han som tunet den opp! og ja...det var gjort en del med den! satt mye spesielle deler i den! :)

 

klart ikke audien overstyrer uten videre på asfalt...men på vinterføre er audien MYE mer leken....og ja den er mer leken på asfalt og...vil man går rompa ut! :)

 

dette er rettåslett ekkelt å lese! det er bare tull! s2n er ekstremt understyrt sommer som vinter..... JA du får ut rompa om vintern men svingene er store og rotete, mens imprezan er mye mindre overstyrt og tar mye trangere svinger! å jeg haedde graspic dekk på min s2 å 380 hk så både feste og motor var bra.

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår