Gå til innhold

Tjekk: prosjekt 2000 Impreza gt turbo

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

Ikke kjør for mye trykk uten tilstrekkelig bensintilførsel.Da ryker syl.nr 3 fortere enn du kan si Sti!

 

Skal du ha grei IC løsning så kontakt Tony på http://www.pureracing.no

 

ok, men 1,2 er ok?

fuelcuttn vil vel berge meg?

har fått den 2 ganger i fjerde gir når jeg starta gi gass fra 1000 rpm mens jeg justerte men har justert litt ned nå + kjører ikke slik under vanlig kjøring...

 

møtte en med karroseriet 2 hakk nyere i går han hadde eksos ahn også og justert litt trykk..... jeg lå 3 bil lengder forran han helt til 5. gir.... da hala han innpå.... vi starta fra 0

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

anbefaler tony caspersen til snudd innsug og intercoolermontering han veit hva han driver med når det gjelder subaru turbo og spes snudd innsug..

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en tråd om Impreza GT Turbo!! :D

 

Utrolig pen bil! Satt på med en 98 mod GT Turbo for 2-3 år siden og jøsses som den henger på veien ja. Utrolig deilig drag i den og fiiiin lyd.

Jeg viser tommelen opp for karbonpanser. Det er fint til preza blå-fargen.

Hold oss oppdatert så fort det skjer noe!

 

Edit: Hvilke felger til sommeren vurderer du da? Jeg vet du sa du skulle ha rette eiker med gullfarge, men hvilke type felger står det mellom? :)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin impreza, håper du ikke selger denne like fort som alle dem andre bilene du har hatt iløpet av året ;)

 

Meget artig bil det kan jeg skrive under på.

 

Var selv med på å bygge om en GT for noen år tilbake!

 

ImprezaGt-.jpg

 

96. 1.6 fwd --> 98/00 GT

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbofun leverer carbon pansere og ganske mye annet til bilen din.

De har gruppekjøp på fmic til bilen din også på imprezadriver.com

 

Har jaggu lyst på Subaru jeg og nå. Grattis m ny bil.

 

Tror nok at S2 og Subaruen er som natt og dag :)

 

turbofun.... norsk firma eller?

 

ja kjøre egenskapene er sykt mye bedre på imprezan ja og mye hissigere på responsen men s2n gikk nokk minst 1 sekkund raskere 0-100 :(

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en tråd om Impreza GT Turbo!! :D

 

Utrolig pen bil! Satt på med en 98 mod GT Turbo for 2-3 år siden og jøsses som den henger på veien ja. Utrolig deilig drag i den og fiiiin lyd.

Jeg viser tommelen opp for karbonpanser. Det er fint til preza blå-fargen.

Hold oss oppdatert så fort det skjer noe!

 

Edit: Hvilke felger til sommeren vurderer du da? Jeg vet du sa du skulle ha rette eiker med gullfarge, men hvilke type felger står det mellom? :)

 

ikke helt sikker enda tenkte på OZ felger, men har fått litt trua på mere racelook japse felger....

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volk TE37 i hvitt er en sikker vinner med den blåfargen.Synd de er så helsikkes dyre.

Men det finnes jo kopier, f.eks Rota Grid!

 

http://www.tlmotorsport.com

http://www.japshop.co.uk

http://www.rarerims.co.uk

 

I tillegg har du http://www.kompletthjul.no som har god service.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bil. Og velkommen skal du være til IDCN.

 

Det med OZ hjul er et knall fint valg! Har det selv på min Impreza, og det ser nice ut. Hører hjemme til blå bil. (Må jo også si dem passet bra på svart også...)

 

Kan forresten selg dem hvis det er av interesse. Har ikke kjørt mange milene med dem, så de er helt strøkne! Bortsett fra flatspots på dekka, etter låsing av bremsene fra 150 til 0...

 

bilde av felga:

IMG_0317_resize.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HemiCuda jeg liker den karosseri utgaven av Impreza, kul bil!

ja er den tøffeste synes jeg... iallefall tøffere en 01 og 02! den er rett å slett ikke bra i fronten.

 

Kan forresten selg dem hvis det er av interesse

Hva er prisen da? eventuelt uten dekka?

Å kan du fortelle mer om det tak scoopet ditt? det drømmer jeg også om

 

 

 

OG! turbofun sitt sett til 3390 krona var jo sykt billig da! rart om prisen stemme! men har sendt dem en mail no!

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris kan vi ta på PM. Det takscoopet er der fordi dette er en Impreza TypeRA (Limited Edition). Er en liten rally-luke som den blir kalt. Åpnes mot kjøreretningen.

 

Har beklageligvis ikke skilter på min bil ennå, da det blir en større sum som må betales for å få skilter.

 

Men luka kan skaffes hos div Impreza nettsider. Som regel en Spec C luke, men disse kan vel også monteres i en GC8. Må være obs på at det er et annet taktrekk og en ramme som skal være rundt luka innvendig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår