Gå til innhold

vwgolf2`s Corrado!

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

passer denne til min corrado? Trenger å bytte ut katalysatoren da denne er gåen på bilen min. Hørt litt rundt på priser og de er jo horible!

 

https://raceland.secure.flexiweb.no/productview/19441630/

 

står jo at det er til golf 2 og 3 16v frem til 94`. noen som vet om det er samme kat på golf gti`er frem til 94 som det er på min corrado gti 92mod?

 

takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det så fett ut med de nye hjula morten! må få sett den live så snart denne "snøstormen" er over :)

 

takk for det Martin :) er fornøyd selv hvafall :) håper snøen forsvinner like fort som den kom :(

 

håper det blir bra med xenon også! Bestilte 4300k H4 i første omgang, så får vi se om det blir bedre lys. Ville ikke ha det for blått heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange av katalysatorene på VAG går nok overens.

3 bolts flens framme, og standard eksos skjøt bak.

Cats er generelt veldig dyre, da overflaten inni caten er kledd med platina og andre dyre edelmetaller.

 

Går det an å få tak i noe tilsvarende på Biltema?

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det å komme seg på jobb i morgen nå da? Må du ty til kollektivtrafikken?

 

går greit, kjører smart roadster omdagen;)

 

mange av katalysatorene på VAG går nok overens.

3 bolts flens framme, og standard eksos skjøt bak.

Cats er generelt veldig dyre, da overflaten inni caten er kledd med platina og andre dyre edelmetaller.

 

Går det an å få tak i noe tilsvarende på Biltema?

 

har sjekka litt, og blir å bestille rør fra raceland i første omgang.. :) sånn som det er nå så nytter det ikke. Innmaten ligger og sperrer så den fusker/gir ikke noe drag innimellom..så noe må gjøres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går greit, kjører smart roadster omdagen;)

 

 

 

har sjekka litt, og blir å bestille rør fra raceland i første omgang.. :) sånn som det er nå så nytter det ikke. Innmaten ligger og sperrer så den fusker/gir ikke noe drag innimellom..så noe må gjøres:)

 

plukk den ned å få ut det som er inni da?...

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var det på tide med en liten update:)

 

Har fått montert bi-xenon 6k 35w. Mye pener, og ikke minst bedre lys enn de org. drit lysa :p

 

Bilder av resultatet:

 

DSC00204.jpg

 

DSC00205.jpg

 

 

Også dagens økt! Trond Solberg kjøpte idag det fete beige skinnintriøret jeg hadde lyst på, men ikke råd til ;) Derfor knabba jeg setene hans og slang i bilen min! mohaha :evilspide Blei mye penere nå syns jeg!

 

Bilder:

 

DSC00200-1.jpg

 

DSC00202.jpg

 

DSC00201-1.jpg

 

så..endelig fått gjort litt mekk idag. I morra blir det mest sansynlig katalysator mekking..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår