Gå til innhold

vwgolf2`s Corrado!

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

Mandag idag,bilder!:P

 

Har lurt litt på de baklyktene dine jeg også,har liksom ikke likt de helt.

Selv om du 2-delte de og fikk de helrøde,så syns jeg de ser litt billige ut.

Hva med sorte da?

 

Hvilke ideer hadde du ang baklyktene da?

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mandag idag,bilder!:P

 

Har lurt litt på de baklyktene dine jeg også,har liksom ikke likt de helt.

Selv om du 2-delte de og fikk de helrøde,så syns jeg de ser litt billige ut.

Hva med sorte da?

 

Hvilke ideer hadde du ang baklyktene da?

 

hehe bilder kommer nå ;) Ang. baklykter så er jeg ikke helt sikker alltså, men sugen på sorte/hvite i stede for røde/hvite! Tror det hadde blitt böst, men ikke helt sikker...

 

Veldig pen bil du har :-) eneste som er feil er gulvmattene dine fra Thorsov.

Stoff eller vanlig gummimatter er mye penere synes jeg.

 

Takk for det du:) Gulvmattene er ikke thorshov :p men kan se sånn ut ja..er ekte naziblekk fra moderlandet ;) men sugen på sorte stoff matter med wolfsburg logo!

 

Her kommer bilder fra idag!

 

 

Bilen rullet inn på jobben idag, så da var det bare å begynne å montere diverse snacks!

 

Ferdig rettet og lakkert skjerm! Lakkerte også døra i samme slengen.

 

DSC00420.jpg

 

DSC00421.jpg

 

Fatter ikke, men syns lyktene ser så rosa ut på skjermen her..er ikke så rååsa i virkeligheten:o

 

DSC00422.jpg

 

DSC00423.jpg

 

Også ett av fronten..ja, jeg vet den er høy : klø : Skulle justere det litt mer ned forran for noen uker siden, men det sitter godt ja..ikke noe rust men..får pelle av fjærbeina og få sett nærmere på det!

 

DSC00424.jpg

 

Liker godt den nye grillen..bare få på det lille frekke 16V merket nederst i høyre hjørne så blir det gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gærent Morten :) Resultet av rettingen ble jo veldig bra deT! :)Hvis bilen din blir lavere må du begynne å gå opp hele innkjørselen når du kommer på besøk. Hører godt at det er deg som kommer på besøk allerede ;)

 

Takk for det :D Hehe, 3-4cm til ned forran så må jeg parkere i gata tenker jeg ja;) men er vel verdt det? :D hehehe

 

bare ett par nye bilder til..sikkert ikke noe int. men :p Ble hvafall meget fornøyd med retting/lakk. Gleder meg til å få tatt bakplata og høyre bakskjerm også! !

 

DSC00426.jpg

 

 

DSC00427.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt nye baklykter idag.. røde og sorte glassklare. Kjøpte de av Håkon her på forumet :) kommer nok til uka. Har jo de helrøde enda så er bare å bytte på når jeg føler for det :) Følte jeg trengte litt forandring på bilen så slo til når jeg så han solgte dette settet. Syns det er VELDIG dårlig utvalg med kule baklykter til Corrado, men har troa på disse. Ikke så mange som har disse heller, da de fleste kjører røde/hvite.

 

Lyktene er vel ganske like disse:

 

gp7oj4c6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår