Gå til innhold

vwgolf2`s Corrado!

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

da har corradoen fått ny

 

-vannpumpe (hele skiten med "hus", ikke bare den ene delen)

-termostat

-nye slangestusser og pakninger som sitter på toppen og på vannpumpa

 

Før denne "operasjonen" lakk den ca..tja 1,5l kjølevæske om dagen, så var godt å få fikset dette!

 

Hvis det er noen som lurer så måtte jeg ut med dette i kronasjer:

vannpumpe: 444,-

termostat: 80,-

slangestusser+pakninger: 240,-

 

Syns ikke dette var så gæernt..så for meg det dyrere hvafall :p

 

 

Locktite på nye skruer

 

DSC00719.jpg

 

Endelig montert, deilig med nye deler. (Her er ikke "braketten" som holder pumpa montert enda)

 

DSC00720.jpg

 

 

peace out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

bare en liten update...var i porsgrunn i går og henta grill list

 

 

begynt å pusse ned lista...

 

DSC00890.jpg

 

div stæsj for å få brukbart resultat: fyller som skal vannslipes, lakk og selvfølgelig klarlakk

 

DSC00892.jpg

 

ferdig med fyller...bare vente på at det tørker...varmepistol er kjekt for utålmodige sjeler..

 

DSC00891.jpg

 

så resultatet etter 3 lag (tynne lag...) med klarlakk

 

DSC00893.jpg

 

blei da ganske brukbart det :) skal la det ligge å tørke til i morra tenker jeg...vil ikke ha fingermerker i klarlakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke den største oppdateringen jeg har sett.....

Men de fleste tar det igjen på sommertid.

Bra bilder. Men du må farge motorrommet litt syns jeg, er litt tamt på bildet "16v doch". Legg litt lakk nede i bokstavene. Rødt passer seg fint hos deg.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei blir sånn når man bruker den hele året..på vinteren har jeg nok med å banne og svarte over snøen. hehe.

 

Men blir muligens noe mer lakking utvendig i løpet av våren/sommeren, Skulle hatt nye tåkelykter (sugen på gule i grunn, men får se).

 

Skal også prøve å få shinet LITT opp i motorrommet..begrenset hva jeg gidder..er ikke helt den typen som digger blå samcoslanger, røde topplokk og gjennomsiktig fordelerlokk. hehe ;) Men litt lakk i bokstaver som du sier..har faktisk tenkt tanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår