Gå til innhold

Dynabel- High End "monster" subb.

Ranger emnet


hc_TK

Anbefalte innlegg

Og jeg har vært i kontakt med de som produserer de subbene. Var like før jeg bestilte 4stk prøveeksemplarer til ca 50 dollar stykket.. Men ble aldri noe av. Men dem ser i hvertfall brutal ut :D

Og har represetanten for fabrikken på msn.. :)

 

 

Hva ER det med kina-produsenter og agressiv kundebehandling? Jeg sendte mail til noen Kina-produsenter tidligere i år, og plutselig var det to-tre stykker som la til MSN'en min helt uten videre.

 

Pågående? Neida...

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forresten, apropos billige kina-produsenter. Tror Pyle har overtatt den utdaterte produksjonslinja til Audiobahn! :D

 

Ny Pyle-greie på eGay...

 

Og når jeg tar en nærmere titt på flere produkter av de som lager (kanskje) dynaBel-subwooferen, syns jeg jeg kjenner igjen en del andre ting også, som f.eks. likner på Vamp-produkter...:

 

Showroom (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt litt parametere og tall slik at "professorene" her på forumet som feks Matador kunne komt med noen utalelser...

 

Ser jo ganske brutalt ut, men mener det har blitt sagt før att jevnt over er dynabell sine subber veldig tungdrevne..

 

Mener no ihvertfall å ha lest det før..

 

Ikke alle Dynabel sub er tungdrivne. har 2 stk 9215, skal ikke rare forsterkeren til att disse spiller høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hva minimums-bestillingen er fra en sånn fabrikk?

hadde vært morsomt å bestilt opp en 50-100 stykker med min egen logo på og dyttet alle i en stor varebil... :D

 

edit: glem det, fant dte nå... :P

 

*Minimum Order and Delivery

500 pcs

FOB Shanghai, or CIF Shanghai

 

tror det ville blitt "litt" drøyt med 500 suber i en bil, hahaha :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hva minimums-bestillingen er fra en sånn fabrikk?

hadde vært morsomt å bestilt opp en 50-100 stykker med min egen logo på og dyttet alle i en stor varebil... :D

 

edit: glem det, fant dte nå... :P

 

*Minimum Order and Delivery

500 pcs

FOB Shanghai, or CIF Shanghai

 

tror det ville blitt "litt" drøyt med 500 suber i en bil, hahaha :hammer

 

Er jo ikke værre enn å gå sammen 5-6 karer å bestille sammen så kan man ende opp med en bestilling på en 500 stk. Regner med at firmaet klarer å fikse en grei deal på frakt til norge :P

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: neb noen av dere har vel hørt om Tryland Tekniske og Xelent?? Kjenner litt til han. Påstår han har vært med i utviklingen av alle produktene osv selv, og om dere ser på den kina siden der, ligger faktisk de fleste produktene hans!! :) hoho

 

Har sett de ja, hehehe..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle spurt de på jobb om å ta inn en container, vi importerer tross alt en hel drøss fra Østen allerede. Men da måtte såklart alle bassene hatt bilde av meg på støvhetta :D

 

golfnos: Utviklet? Jeg visste ikke engang at Xelent-produkter ble utviklet, jeg trodde bare de ble rasket sammen ;) Men det er klart, å bestemme hvor Xelent-logoen skal stå og hvor stor den skal være er vel utvikling det også...? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår