Gå til innhold

noen her med DODGE SRT10????

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Var en artig diskusjon her for en stund siden om Integra vs SRT-10.

Noen av dere som har Dodge Ram SRT-10 som vet avstanden mellom bladfjærene bak og evt hvor bred hele bak-akslingen er???

Hvis noen vet har peiling, er jeg også interresert i å høre om lengde, breddeog høyde på viper v10 8,3 liters motor og kasse!!!:angelsmili:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker!!! skal prøve å huske det!! Hadde vært greit med de dataene!!:pray

Vet at det står en viper motor og ramme til salgs på moldestuket sine sider. Har prøvd å spørre, men måtte ringe skulle jeg få noen svar!! :biker

Så lenge det blir forlangt såpass for motoren (med tilbehør) gidder jeg ikke ringe i det hele tatt!!:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne på siden din og sett på bildene som ligger der!!:hello:

Interressant at SRT-10 har bladfjærer bak!! Når jeg klarer og skaffe meg litt mer info om vekt på motor og størrelser så kan jeg evt ringe og gi et bud, men tror ikke vi blir enige!!

:flushit:

Vet du om det er manuell eller automat på den?? Regner med at det er 6 trinns manuell dere sikter til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i annonsen at den selges uten papirer. Her er det altså delene som er til salgs først og fremst.Rammen kan vel kun være intr til å lage en ren racebil el av.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i annonsen at den selges uten papirer. Her er det altså delene som er til salgs først og fremst.Rammen kan vel kun være intr til å lage en ren racebil el av.

 

Ikke akkurat den rette ramma for å lage ræsbil'a... Den er stor og tung.

Holder på å sjekke opp rundt om i Statene etter kondemnerte biler som har hel motor og drivverk, må ha reserve deler...

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt er ofte tilsalgs på ebay, men det vet du sikkert.Rundt 8000 dollars for motor og gear.

Nei den gamle rammen er vel ikke noe å ha anatgelig.Måtte vært hvis man skulle grisesenket en slik bil og sveis høyere kickup,smalnet for breiere hjulhus eller lignende.

Denne rammen er visst solgt ser jeg på moldestuket.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår