Thor-Eivind Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 var tøff den der ja :) her er bilen min: venter på ny senk... Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 jeg har fått tak i meg en ascona A stv nå. med manta A front så den skal det komme bilde av. telefon ferdig fra rep i dag så jeg får ta non bilder i morra og legge ut.. dessverre er den allerede godkjent som bilcrossbil og jeg kjøpte den på bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Noen som vet hva slags felger dette er? Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Ser ut som Rial felger. :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Her e ein kompis sin: 78 modell Ascona B totalt ombygd til Manta B GSi med Manta GSi styling, interiør,motor og gir og GSi bakaksling med sperre:respect Hadde lyst til å kjøpe den, men vart desverre ikkje, trur det var ein i Møre og Romsdal som kjøpte den. Litt bilder og: Digg bil:thumb Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Litt fleire bilder: Siste bildi før han vart selt: Litt eldre: Og nåken før han fekk pao senkesettet: Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 synd att den svarte Asconan her var så herja. Så jo ut som den var lakka i en bakgård i sterk vind. Kompis var over å så på den å var MEGET skuffa over det han så. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Ja, var litt uheldig med lakken, menmen, er jo fint utgangspunkt til fin bil :-P Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Den kvite Marlboro Ascona'n var tøff!!! Synd det begynner å tynnest ut i rekken, men dei som er igjen blir tatt vare på!!! Ein dag, kanskje ein dag har eg og ein strøken Ascona B :coplight Noen som vet hvor marlboroasconaen befinner seg nå? Er faktisk gammel bilen til broren min :) Var gjennomrusta gulv og slik på den da Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona 400 Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 er det en ekte 400 eller bare bygd om? utrolig fet bil uansett da men:D.. hehe Dessverre ingen orginal bil. bare ombygd med de rette delene. forhåndsgodkjent som ombygd til asc 400. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Noen som vet hvor marlboroasconaen befinner seg nå? Er faktisk gammel bilen til broren min Var gjennomrusta gulv og slik på den da. Eventuelt om noen har flere bilder av den? Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Her er noen av mine: Min første bil. Har den ennå. Henger under taket i låven. Bruksbilen i 2år nå. Starter og går ennå. En del rust på den blitt. men fungerer tilfredstillende enn dog. Siste B'n i samlinga. Skal sandblåse og sveises rust, deretter ny lakk. Motoren er nybygget. Men alltid rom for forbedring. Ett klipp fra da tenninga ble justert. Dette er etter. God respons i den motoren. Så ett klipp av prøvetur når det var tørt på veien for litt siden... Ikke nok effekt for å få god nok aks med 3,44 utveksling. Men regner med at den blir noe kvikkere med annen utveksling. Motorrommet: Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Dale Skrevet Juni 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Får brekke av med Ascona A jeg da... Siter 1974 Opel ascona A 1,9SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasconab Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Her er Asconan min ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg