Gå til innhold

Ascona 400

Bruker
  • Innholdsteller

    31
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Bosted
    Halden

Ascona 400's Achievements

  1. Prøv her http://www.opelmotorsport.com/forum/showthread.php?t=168569&highlight=manta+v8
  2. Hvis jeg importerer en 60 talls bil, vil denne da automatisk få bruks/ ombyggingsrestriksjoner eller kan den tas inn for vanlig bruk? og hva er det da som bestemmer avgiftsgrunnlaget. kan den da bygges om eller regnes det som "ny" bil der det er avgifter i bøtter og spann for trimming og ombygging. Hva da med EU kontroll hvis den er eldre enn 1960.
  3. Dessverre ingen orginal bil. bare ombygd med de rette delene. forhåndsgodkjent som ombygd til asc 400.
  4. http://www.opelmotorsport.com/forum/showthread.php?t=240818
  5. Bilder nede på siden et sted. http://www.opelmotorsport.com/forum/showthread.php?t=234048&highlight=jegermeister
  6. Det var Irmcher som laget dette. det har nettopp blitt solgt et formsett på forumet til opel motorsport club. det er kopi av et orginalsett fra Irmcher. det blir solgt et sett i ny og ne på det forumet. mulig plast og fritid i halden har ennå. ring karsten på tlf 69185560.
  7. Hvis du legger i flere omganger, må du la hvert lag herde før du legger nye lag. Gassen må ut for at det skal herde, og den kommer ikke ut hvis det ytterste laget herder fortere enn det første. det er ikke alltid like lett å beregne herdetider, da temperatur og mengden herder spiller en stor rolle. Vi pleide å legge et lag 30gr + 2 lag 300 gr i første omgang. La det herde og fortsett med 3 lag 450 gr om gangen til du har fått tykkelsen du trenger.
  8. HK bilar i strømstad skal ha ca3000 svenske for å bytte den bakerste lamda på 2001 v40 1,6l. volvo i Halden skal ha ca 2500,- hk bilar tlf. 004652618850
  9. Kontakt HK bilar i Srømstad, tlf 0046 526 18850 Lars
  10. Er det noen her som har kjøpt koffertlokk i plast med integrert 400-spoiler fra realcar. Hvordan er evt. kavaliteten?
  11. Du kan risikere at det vil det komme små ringer der naglene sitter, uannsett er det skjelden bra å legge polyester på plåt. tror kanskje jeg ville brukt epoxy i stedet.
  12. hvis du lar popnaglene sitte der etter at du har limt kan du risiskere at de vibrerer og blir synlige selv etter sparkel og lakk
  13. siden det er voks i topcoat, vil normalt polyesteren ikke løse opp toppcoaten og feste seg i polyesteren. men lykke til. ubehandlede sponplater er heller ikke det beste å bruke som form da disse trekker til seg voksen og, poly. trekker seg ned i alle hullrom. hvis du sparkler og lakkerer med 2komp lakk, kan den brukes etter god polering.
  14. ta kontakt med denne karen, kanskje han kan hjelpe. han er på forumet volvo242TIC Turbo traktor http://www.bilforumet.no/200-serien/90526-motorfester-til-pontiac-v8-i-240-a.html Ble medlem: 04.2003 Sted: Aremark Innlegg: 1.579 chevy er ikke noe problem..men nå hadde han jo ikke chevy...en kamerat laga fester for chevy til opel rekord, fikk de godkjent. bare å prate med BT på forhånd..lønner seg nok å boxe de, BT er sikkert mer villige da...de var veldig negative til kameraten min når det ble drøfta, og dro i gang med tester, og regler..han ga faen, laga fester, dro ut og sa se på disse... de så bra ut, og var boxa, alt ok.. __________________ * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ * Volvo 850SE, 94mod, stv, bruksbil Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Del på Facebook
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår