BMW324TDa Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hvor får eg tak i gule H3 og H4 pærer? Noen som vet noen nettsider? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 har jo disse da men vet ikke om de er no spesielt gule egentlig http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1211&iItemId=77474 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 funker bra de! blant de få pærene på biltema som holder lenge også... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Var ikke gule pærer noe man kjørte rundt med på 80-tallet da? :D Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Gule pærer er drit tøft. Men hvor får man tak i pærer som ER gule.. ikke bare lyser gult? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Får sikkert tak i noe på ebay vil jeg tru. =) Er vel noe i denne duren trådstarter tenker.. (kanskje?!) Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Var ikke gule pærer noe man kjørte rundt med på 80-tallet da? :D Vurderer dette jeg og. Tenkte å prøve det i vinter for å se om det blir bedre. I gult lys ser man kontraster bedre enn i vanlig hvitt lys, og det skal være ganske mye bedre i regn og snøvær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Jeg så en e34 idag med gule pærer i parklysene og tåkelysene. To ord, drit tøft. Nå er jeg også på jakt etter pærer med kraftig gulfarge. h3 og sånn parklys med glass-sokkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Skal du ha gult lys bør virkelig stuket på bilen være old school! F.eks den brune einsergolfcaben jeg så på prosjektforumet her for en god stund siden.. To ord, drit tøft. "Drittøft" skrives i ett ord :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 På BMWen over syns jeg det ser ut som om glassene er gule, og ikke pærene? "Drittøft" skrives i ett ord :P Spørs hva han mente da, kan jo være han oppfordra oss til å drite tøft. Drit tøft ffs! Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 lol, hvorfor gult? Men du kan vel bruke sånn gul tusj som e rment for å farge lyspærer får kjøpt det på torshov blant annet. Vet ikke hvor bra det funker da... :/ Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 lol, hvorfor gult? Men du kan vel bruke sånn gul tusj som e rment for å farge lyspærer får kjøpt det på torshov blant annet. Vet ikke hvor bra det funker da... :/ 80-talls stuk. Passer bra på gamle biler. :) Kjøpte ett par "gule" lyspærer på Biltema idag, det var ikke mye gult i dem. Så ut som om lykteglassene var falma. Det er utrolig hvor mye oppstyr det kan bli av en liten skrivefeil. :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 gule lykter / gult lys er den nye "xenon-trenden" på custom markedet i mange land, og er definitivt RÅTT.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 personlig så ville jeg tatt blå xenon på hvilken som helst dag framfor gult, men smaken er som baken. ;) er det ikke bare skaffe et par lys som er ment for gamle amerikanere som er h3 eller h4? Sjekke amcar butikker som selger deler, så finner dere det sikkert. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Kan noen opdatere denne tråd når de vet hvor man får tak i skikkelige gule pærer og evt noe film for å få guleglass? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg