Gå til innhold

S: 1988 Audi UR-quattro

Ranger emnet

shag

Anbefalte innlegg

Bilen er ikke trimmet, og de felgene jeg har er orginale 15". 8x15 til sommerhjulene og 6x15 til vinterhjulene. Innvendig er bilen hel og orginal. Med andre ord et ypperlig utgangspunkt hvis du vil sette ditt eget preg på en ur-quattro.

Bilen er galvanisert, og jeg har sandblåst hjulbuer foran for å ta overflaterust etter steinsprut.

Ser hva du mener med fargeforskjell på bildene, men tror det kommer av lyset. Det ser ikke slik ut i virkeligheten.

Har ikke bilder av motor, men innvendig ser den slik ut:

100_0022_320.JPG

100_0012_320.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt den!

Har hat lyst på UR i MANGE år.

Men siden studenter vanligvis ikke har så god råd, må jeg nok vente noen år...

Bare dra detta offtopic 1 sec..:

Ja ikke sant, Hr. Jacobsen!

Bare tok en titt på signaturen din jeg =P

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg prøve å gjøre det værre.

Ytelser.

200 hk

0-100 km/t: 6.7 s

Toppfart: 227 km/t

Ikke mange biler som matcher den pris/ytelsen.

Selv om bilen er kjørt 240' km er alle UR-quattro håndbygd og kvalitetsfølelsen i bilene er enorm.

Kun litt over 11.000 bygd. En bil som garantert vekker oppsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge understellsnummeret er dette den 563 UR-quattro som ble bygd av årsmodell 1988 i fabrikken i Ingolstadt.

Den ble bygd i mai 1988. 1988 modellen ble produsert fra august 87 til og med juli 88. Mener at det ble bygd totalt 705 UR det året, men kan hende jeg husker feil.........

Det sikreste tegnet på at bilen ikke er en ombygd variant, er at den har alt av utstyr den skal ha og på riktig sted. Har sett biler som er ombygd av Møller, og selv de har jukset på detaljer som f.eks plassering av sikringsboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider