Gå til innhold

Prosjekt Oppussing.. 244en får en makeover den sent vil glemme..

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

  • Svar 661
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er vel ferdig tili i desember... hvis ingen ting uventet skjer!

gleder meg vilt.. blir artig å se din ferdig:)

 

vi blir vel ferdig nogenlunde samtidig.. plan min har jo vært å være færdig til 29 november når jeg har oppkjøring:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja.. Har du diff-sperre på din forresten? Vurderer HARDT om jeg skal ta av bakstellet jeg har på min gamle å sette over på denna.. Skal man ha 240, MÅ man ha spærre... :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så klart har jeg diff brems:D må jo ha det vettu.. jar er fort jo å ta bakstellet å flytte over.. så det byrde du å gjøre.. har du alt av verktøy i garasjen din som du trenger da? fan.. kunne tenkt meg en skikkelig garasje med bukk.. sånn hjemme!..men er jo rimelig dyrt da!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike.. Må vel kanskje ta bakstellet fra den gamle da.. sånn at jeg får vise deg hvem som håndterer sperra bakstell best i svingene.. :P neida.. menne.. alt av verktøy? klart jeg har det.. har jo garasje på ca 90m2.. Eneste jeg mangler i garasjen er løftebukk.. :s

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. vent nå bare.. når jeg spinner den brei i 120 så kan du bare få lov til å vise meg:D hehe. blir morro å få grom 40'en på veien..

 

ja greit å stå på verkstedet på norbil:D jeg har jo alt jeg ønsker dær nede!:)

 

90 kvadrat er jo greit da.. jobber hver dag me bilen jah!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. vent nå bare.. når jeg spinner den brei i 120 så kan du bare få lov til å vise meg:D hehe. blir morro å få grom 40'en på veien..

 

ja greit å stå på verkstedet på norbil:D jeg har jo alt jeg ønsker dær nede!:)

 

90 kvadrat er jo greit da.. jobber hver dag me bilen jah!?

 

spinner brei i 120? Var lita fart det.. :p Gleder meg egentlig som en unge til å få førtien på veien.. med sperre... Begynner å bli kjedelig å kjøre taunus uten sperre å dårlige vinterdekk.. :P

 

Jobber ca hver dag med bilen min ja.. Må jo det om jeg skal få den ferdig snart..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ganske kjekt med sperre.. merker forskjellen ihvertfall.. :P jeg har jo 80% sperre på den gamle min.. funker fint å ligge bredt der.. :P

 

Er egentlig ganske lite som gjenstår.. Fjerne rust, bytte foringer, få fronten helt komplett, fikse hele interiøret, lakking.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår