fluid Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Bruksbilen: Delebilen, har en corsa 12s som skal bygges om: Diverse opeler jeg har hatt: Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 grom kadett b coupé! hva skal du bygge ut av corsan da? 2.0? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by cfn grom kadett b coupé! hva skal du bygge ut av corsan da? 2.0? Takker. Solgte coupen til en i ori, så den blir det vel orden på etterhvert. planer om x16xe med turbo:) Corsan blir godkjent ombygd til 1.6gsi først, så blir det vel 20xe etterhvert tenker jeg. Ellers så har jeg handla en c-coupe, bilder kommer. :) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaBNor Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Siter http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 ferskt bilde av min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest _Kjetta__ Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Ny Lakkering min opel :) :cool: :rolleyes: ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaBNor Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 hvor i rogaland går den`??? Siter http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest _Kjetta__ Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 den går i stavanger.. stod ved siden av deg når det var treff på reve.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaBNor Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 synes det var noe kjent med den. skal bli kjekt å se den i real life. du skal vel på cartease på bryne den 30 mai? der skal jeg. Siter http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by _Kjetta__ Ny Lakkering min opel :) :cool: :rolleyes: ;) Samma stylinga som min! Har du bilde av bilen bakfra? Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest _Kjetta__ Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 CorsaBnor : 30 mai seie du , tja hvis bilen er ferdig da.. ikke like lett når man er lærling og skal fikse.. (trenger noe lakk) he he Kiv_Tuning : har samme styling som deg ja (mangler bare scoopet) har rieger rs fanger bak.. har desverre ikke bilder av det enda.. fjernet låsen bak, og viskeren, ikke noe annet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Ok, jeg har Dietrich bakfanger. Driver å fjærner låsen og viskeren nå. Er ikke helt sikker på om jeg skal fjærne skilt plassen/hullet. Kommer med ny fanger i år. Denne: Kona får den andre. Måtte ha mer plass til intercooern den blir STOR...hehe Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest _Kjetta__ Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 blir tøft det kiv_tuning, synes corsaen din er ganske så tøff ifrafør og... (visker og lås er ikke så prob å fjerne) tror det hadde blitt værre med skilt saken, for å få det fint... det er 2.0 turbo du har i den nå? ja? er det vanskelig å bygge om til skivebrems bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Takk, takk! Håper den blir kul i alle fall. Har kosta meg komma feil...hehe Men hva koster man ikke på en opel?....Turbomotoren sitter ikke i ennå. Mangler det ene motorfeste. og drivakslene. Skifte om til skiver bak er ikke noe vanskelig. Men jeg har bestilt et ombygningskitt fra nederland slik at jeg skal få det godkjent etter hvert. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Her er min gamle Vectra B.... :D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg